als je naar gouda gaat voor de rallycup dan zou ik gaan voor de corally,want die is gewoon sneller dan de titan.Het gaat er mij om dat ik de keuze heb om een nieuwe stockmotor te kopen of voor een paar euro's meer de corally.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
als je naar gouda gaat voor de rallycup dan zou ik gaan voor de corally,want die is gewoon sneller dan de titan.Het gaat er mij om dat ik de keuze heb om een nieuwe stockmotor te kopen of voor een paar euro's meer de corally.
Zeer goed gelukt!!!
Maar snap niet hoe die lampjes kunnen blijven zitten, heb je daar pics van? Als ik zie hoe mijn wagens soms op hun dak terecht komen dan moet zo'n lampje in 35 stukken breken.
hee ik heb een slash en ik wil een beschermplaat( skidplate) hebben voor mijn onderkant dat ie niet zo snel vies wordt weet iemand waar ik die kan vinden in nederland?
Ook interessant is de 'slash over tray' van jconcepts. Die plaats je niet aan de onderkant maar over alle elektro aan de bovenkant heen. De onderkant kan wel wat hebben, de elektro lijkt me het meest kwetsbaar.
Enige punt is dat je de tray moet liften om de batterij te verwisselen en de koeling van de ESC is natuurlijk niet optimaal.![]()