Traxxas SLASH topic

Zeer goed gelukt!!!

Maar snap niet hoe die lampjes kunnen blijven zitten, heb je daar pics van? Als ik zie hoe mijn wagens soms op hun dak terecht komen dan moet zo'n lampje in 35 stukken breken.

Zitten met een pennetje (nouja, 2. 1 dunne en 1 dikke) door de kap heen vast, met aan de binnenkant een bodyclip er doorheen. werkt perfect.

Hallo Slashers!
Ik heb voor kerstmis ook mijn Slash gekregen. Natuurlijk al wat mee gereden, en ben er zeer tevreden over :D. Na wat zoeken op het internet en het bekijken van filmpjes, zag ik dat er heel wat mensen 'mudflaps' voor hun Slash gemaakt hebben. Heeft iemand dit ook gedaan? Ik zou het ook willen doen, k'vind het er stoer uitzien.

hee ik heb een slash en ik wil een beschermplaat( skidplate) hebben voor mijn onderkant dat ie niet zo snel vies wordt weet iemand waar ik die kan vinden in nederland?

ja ik bedoel een under body cover weet jij die te vinden?
en een mooie kap voor de slash vind deze kap een beetje saai worden.

valt niet mee, heb hem al zo'n 6 weken geleden besteld bij pk, maar die kan er ook nog niet aan komen en via de site van pro-line wordt het een duur grapje qua verzendkosten.

ik heb hem ook gekocht bij pk maar het duurt nog wel en tijdje dat ze hem hebben zo'n underbody cover

hebben ze die niet bij liquid rc dan?

ik heb ff gekeken.
hij kost 25.31 euro bij liquid

www.liquidrc.com

is het kijken waard en als ze hem hebben is het maar 70 eurocent verzenden.

gr. marc

Laatst bewerkt:
hee ik heb een slash en ik wil een beschermplaat( skidplate) hebben voor mijn onderkant dat ie niet zo snel vies wordt weet iemand waar ik die kan vinden in nederland?

Ook interessant is de 'slash over tray' van jconcepts. Die plaats je niet aan de onderkant maar over alle elektro aan de bovenkant heen. De onderkant kan wel wat hebben, de elektro lijkt me het meest kwetsbaar.
Enige punt is dat je de tray moet liften om de batterij te verwisselen en de koeling van de ESC is natuurlijk niet optimaal. :rolleyes:

Onderkant met de stuurservo is ook aardig kwetsbaar volgens mij.

kun je ook weer zo oplossen met een servo guard!
Garagesale2043.jpg

:thumbsup:
Ook interessant is de 'slash over tray' van jconcepts. Die plaats je niet aan de onderkant maar over alle elektro aan de bovenkant heen. De onderkant kan wel wat hebben, de elektro lijkt me het meest kwetsbaar.
Enige punt is dat je de tray moet liften om de batterij te verwisselen en de koeling van de ESC is natuurlijk niet optimaal. :rolleyes:

ja ik heb ook keer naar jconcepts gekeken zitten wel leuken dingen bij om je slash tebeschermen maar ik denk dat ik maar ga wachten tot pk ze hebben heb er niet echt haast mee
bedankt voor allen info:D
weet iemand nog een goeie site met mooie body's voor de slash?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey ik weet dat er verschillende meningen hier over zijn kwa olies en dingen (en marnieren om de olie binnen te houden) maar ik vroeg me af (beetje laat misschien) af of het "locken" (of het "limited slippen") van de rear diff me zou helpen met het "ooh ik heb geen vermogen meer omdat een van mijn wielen een beetje van de grond staat".
Of dit verdere impact heeft op de handling (en driften is voor mij de helft van de lol dus als dat een beetje erger word geen probleem heb tog een dikke spoiler boven me achterwielen zitten) en voornamelijk wat ik hiervoor nodig ga hebben en of dit een beetje te doen is en wat ik hiervoor nodig heb, en dan bedoel ik inclusief alles wat ik nodig heb om de sealing te maken... (kan dit misschien met een dun lapje rubber als "o-ring" ben meer dan bereid dit te testen) en de olie etc.

Menigen??

Wat is het verschil tussen de voorste hex en de achterste want er wordt telkens aangegeven voorwiel voor de slash of achterwiel.

Bij mijn rustler heb ik ook een keer voor en achter wielen gekocht maar dat paste niet. Ik moest toen voor de voorkant ook achterwielen hebben.

Dank

Back