S
SCRT Pilot
Guest
...
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Van mij hoefde het ook nooit... tot er steeds meer mensen bij het baantje kwamen.beter een spektrum halen
Deze boys zijn er al aan gewend (anders is het niet te doen):
b6nqKWqMBFA[/media] - Short Course Truck Main 9/25/09 Kit & Caboodle {LOSI STRIKE WINS}
vraag!
Hoe goed is de zenderset die bij de slash zit?
ik wil mijn onroad auto verkopen en daar zit een technisport acoms 40am zender bij en ik vraag me af of ik die moet houden voor de slash?
Zet je er wel weerstanden tussen dan? LED's hebben een heel lange levensduur, en zouden niet zomaar kapot moeten gaan. Tenzij je ze rechtstreeks op een spanningsbron aansluit, dan wordt de stroom niet begrensd en blijft de stroom omhoog lopen -> hete leds -> kapotte leds.Ik steun die gele slash ZO ONGELOOFELIJK HARD!
is er een "truk" voor het wireren van een lampjes-vanuit-je-rx ding? mijne gaan altijd kapot na een tijdje of dan branden ze niet allemaal meer en ik gebruik tog mooie goede ledjes, heeft het met stevige draadjes te maken ofzo? dat ze te warm worden misschien?
Een vraag, daar ik mee doe met de rallycup wil ik een extra motor hebben(er is er laatst een overleden) nu zag ik deze "corally BLACK Rebuildable, 19 Single (24° - Ball bearings - Laydown brushes)" kan iemand mij vertellen of dit een goed/beter alternatief is voor de stockmotor.
@buurmanbaasje een 19T spec motor heb je van diverse merken en ik heb net een reedy challenger gekocht en ben heel benieuwd hoe hij rijd.Dat ga ik op gouda testen.Niemand die ervaring heeft met het vervangen van zijn brushed motor voor een anere brushed variant ?