Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vanaf hier kan ik ook niet zien wat er aan mankeert, maar mijn tip: steek er niet te veel tijd in! Ik heb precies hetzelfde (wel nog sturen, geen gas meer zonder aanwijsbare reden) nu al 5 keer gezien.opeens stopte de XL-5 Esc
Ik was aan het rijden maar opeens stopte de XL-5 Esc en nu (een paar uur later) doet de Esc het nog steeds niet. Hij stuurt alleen. Ik heb de Esc al opnieuw ingesteld maar dat werkt ook niet. Weet iemand wat er mis is?
Ik was aan het rijden maar opeens stopte de XL-5 Esc en nu (een paar uur later) doet de Esc het nog steeds niet. Hij stuurt alleen. Ik heb de Esc al opnieuw ingesteld maar dat werkt ook niet. Weet iemand wat er mis is?
Of een voltmeter of zal een 12v lampje ook werken?
Er is ook een 4wd, die bijna het dubbele kost als de 2 wheel drive, is dit het waard?
Thanks voor jullie advies/antwoorden!![]()
Dank voor de reacties.
Ik begrijp dus dat een 2wd ook al fun is mits leuk opgetuned.
de standaard motor met xl-05 is niet goed genoeg begreep ik?
Budget speelt namelijk ook een rol, verkoop van mijn savage zal vermoedelijk zo'n 200 a 225 euro opleveren, daar kan ik zo'n 150 bijleggen maximaal.
Is het dan verstandiger om een 2wd leuk op te bouwen? (die is 249,- met zender, accu en lader) of een 4 wd te nemen (419 euro) en die standaard te laten omdat de centjes op zijn?