Traxxas SLASH topic

Mocht je voor de 4x4 willen gaan..Wiebe (onze mod) heeft nog een nieuwe 4x4 waar hij vanaf wil...Tenminste dat las ik net in het Slash 4x4 topic;)

Ach als je Chad met dat ding ziet rijden is het duidelijk dat het rijgedrag kompleet anders is ... maar goed de basis is dan ook een CRT .5 truggy waar het chassis langer van is gemaakt. 3 Diffs en een degelijke aandrijflijn. Mooiste van alles ding wordt geleverd als kit dus zelf ontvanger, servo, motor & regelaar erop zetten (en natuurlijk in elkaar schroeven :))

Rijgedrag is vele malen beter als de 4x4 Slash alleen tja in hoeverre kan je het een SC noemen :)

3 diffs en een degelijke aandrijflijn heeft de 4x4 ook lijkt me. ach, we zullen het wel zien. ik denk dat 90% toch neerkomt op de persoon die ermee rijdt, en niet wat voor een auto het is. bij mij zal die iig zeker niet beter of slechter zijn als de 4x4 lijkt me. :p

We gaan het zien :) Beetje mazzel hebben we bij de No-Nitro E cup 2 wagens aanwezig en kunnen ze zich bewijzen. Voorlopig is de Hong Nor SC 1:10 niet leverbaar in NL en gaan de Slash gebakjes als zoete broodjes over de toonbanken in de winkels (1 Shop had er 6 gekregen maar had 30 in backorder en natuurlijk waren die 6 in no time verkocht)

Ik ben ook erg benieuwd. Dit is mijn ofna sc10. lennarts-ofna-hyper-10sc

Weliswaar niet leverbaar in NL maar gewoon te bestellen toch? Het trieste is eigenlijk dat ik er nog steeds niet mee gereden heb. Dat wilde ik dit weekend gaan doen eigenlijk...

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey vraagje voor de mensen die met hun achterdiff hebben gepielt...

heb de mijne nu gesealed (acryl kit, omdat we het nog hadden) eens kijken of dat het een beetje binnen houd... maar ik heb het gevoel dat ik serieuze top end speed ben verloren... is dit een bekend probleem, de diff is niet fully locked door de 50k weight die er in zit en hij zit ook niet helemaal vol (weet niet precies hoevol was lastig te zien...) iemand slimme ideeen???

Hey vraagje voor de mensen die met hun achterdiff hebben gepielt...

heb de mijne nu gesealed (acryl kit, omdat we het nog hadden) eens kijken of dat het een beetje binnen houd... maar ik heb het gevoel dat ik serieuze top end speed ben verloren... is dit een bekend probleem, de diff is niet fully locked door de 50k weight die er in zit en hij zit ook niet helemaal vol (weet niet precies hoevol was lastig te zien...) iemand slimme ideeen???

zou niet veel uit moeten maken. Bij rechtuitrijden zonder slip doet een diff niets. Als je o-ringen op de assen gebruikt moet je ze flink verzinken zodat ze niet te veel klemmen wanneer je de transmissie dichtschroeft.

nope was nog veel stommer! de ESC stond nog in 'kiddie mode' van toen mijn kleine neefje er met oudjaar mee had gespeeld (was ik vergeten:P)

en HOT DAMN die diff maakt een verschil kwa controle zeg:) kan ook de rustler a-arms zijn die ik tegelijk heb geinstalleerd maar volgens mij is het de diff;) raad de mod aan voor iedereen die mag modden van zijn class (of het wat ruimer met de regels neemt)

3319-00.jpg

ik vindt deze Mitshubishi look-alike mooier. Die US bodies zeggen me niet zoveel. Geef mij maar parijs-dakar of WRC bodies. Pleasssse

natuurlijk allemaal leuk, maar als je naar de loorrs kijkt hebben ze toch allemaal nagenoeg dezelfde body, alleen sommige met een ander neusje,
zoals ford, chevy, tundra, etc.

vind de bugy en dat dakar wel leuk ,maar zou er niet voor kiezen.
ben zelf gewoon verslaafd aan de short course.

gr. marc

Ik heb vrijdag de traxxas slash besteld in Duitsland,hij zal waarschijnlijk komende week hier binnenkomen.
Ik heb lang getwijfeld tussen een paar auto's van traxxas maar ik heb toch deze besteld,aangezien hij een hoge fun en bash factor blijkt te hebben:)
De eerste hop hup is ook al besteld:mrgreen:
Aangezien een kennis al een probleem had met opengesprongen schokbrekers bij het rijden op het circuit omdat de standaard shock caps eraf schoten oid,heb ik aluminium shock caps besteld.
Ik heb ook een 5,5 turns brushless setje en 3 Lipo accu's klaarliggen dus ik zal binnekort wel wat foto's plaatsen als ik alles binnenheb.

Duitsland

Ik heb vrijdag de traxxas slash besteld in Duitsland,hij zal waarschijnlijk komende week hier binnenkomen.
Ik heb lang getwijfeld tussen een paar auto's van traxxas maar ik heb toch deze besteld,aangezien hij een hoge fun en bash factor blijkt te hebben:)
De eerste hop hup is ook al besteld:mrgreen:
Aangezien een kennis al een probleem had met opengesprongen schokbrekers bij het rijden op het circuit omdat de standaard shock caps eraf schoten oid,heb ik aluminium shock caps besteld.
Ik heb ook een 5,5 turns brushless setje en 3 Lipo accu's klaarliggen dus ik zal binnekort wel wat foto's plaatsen als ik alles binnenheb.

Mag ik vragen waar in het buurland ???

gr
Jan

Back