Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maak je wel foto's / filmpjes?dit weekend
Hey vraagje voor de mensen die met hun achterdiff hebben gepielt...
heb de mijne nu gesealed (acryl kit, omdat we het nog hadden) eens kijken of dat het een beetje binnen houd... maar ik heb het gevoel dat ik serieuze top end speed ben verloren... is dit een bekend probleem, de diff is niet fully locked door de 50k weight die er in zit en hij zit ook niet helemaal vol (weet niet precies hoevol was lastig te zien...) iemand slimme ideeen???
Ik heb vrijdag de traxxas slash besteld in Duitsland,hij zal waarschijnlijk komende week hier binnenkomen.
Ik heb lang getwijfeld tussen een paar auto's van traxxas maar ik heb toch deze besteld,aangezien hij een hoge fun en bash factor blijkt te hebben
De eerste hop hup is ook al besteld
Aangezien een kennis al een probleem had met opengesprongen schokbrekers bij het rijden op het circuit omdat de standaard shock caps eraf schoten oid,heb ik aluminium shock caps besteld.
Ik heb ook een 5,5 turns brushless setje en 3 Lipo accu's klaarliggen dus ik zal binnekort wel wat foto's plaatsen als ik alles binnenheb.