tja lineare veren en de shocks breed zetten heb ik alletwee al gedaan... en ja dit werkt voor me iig tot nu toe

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt, nu zelf maar eens gaan maken.true, het is niet zaligmakend en het moet niet gewoon een goede suspention tuning vervangen maar het helpt wel... Wat is de standaard truc om van bodyroll af te komen dan? Olie verzwaren??
Mijn ontwerp vrij simpel...
let wel. een sway aan de achterkant heeft een groot effect op de handeling aan de voorkant en viceversa
Een 2wd Ultimate, te gek dan koop ik em meteen.hallo gies
sorry maar de 2wd hebben ze daar ook hoor
mvg markioo
Was niet om jouw af te zeiken hoor.Ja wij zijn het niet waard eigenlijk We zijn maar dom klootjesvolk die jouw intelligente grappen niet begrijpen. Jaap die grappen begrijp jij toch ook niet met je universitaire brein?
Wei sein neit so zlim, wei make veul voutuh enso.
Vond 'm niet zo grappig trouwens, een beetje te simpel eigenlijk. Vandaar mijn flauwe grapje terug waarbij ik veinsde (oh sorry, moeilijk woord) het niet te begrijpen daarmee doelende op het feit dat ik vond (met een knipoog, ik leg het maar even uit) dat ik mijn Slash wel redlijk ultiem vond....
Zo.... en nu weer over tot de orde van de dag![]()