Traxxas SLASH topic

uit mijn hoofd 80mm voor een 90mm achter maar dit moet je echt ff controleren... de achter shocks zijn volledig recht met een 2.5" veer met 14mm preload... voor met 2" en 8mm preload...

Waar ben je naar geupgrade dan?

dsc2811s.jpg

dsc2812s.jpg

dsc2799s.jpg

dsc2800s.jpg

kwestie van afstellen natuurlijk he. Genoeg mogelijkheden met deze setup.

Overigens is het nog niet klaar. Komt nog andere servo, motor en ESC in. Verder nog een CVD. Ik heb dan nog maar een paar originele onderdelen zitten.
antenne
bodyposts
achterbumper (zit er hier nog niet op)
receiverbox
that's it

De slice... FLM shocktowers als ik me niet vergis? ik gebruik zelf de Xtreme dingen... zal ff foto´s posten als mijn autotje en een camera op dezelfde plek zijn... Misschien nog ff een nieuwe body scoren voor ik dat doe...

dit is toch de slice?

bij MVB had ook iemand dit chassis. volgens mij vrij vlot gebroken of een scheur, meen ik mij te herrineren. dat dat het kwam omdat e.e.a te strak was aangedraaid. maar ik kan het mis hebben

zelf vond ik de draglink van de taxxas alu stuurinrichting vrij snel ook weer speling geven.. waarschijklijk door de messing busjes.

ik heb toen de plastic draglink gemonteerd in de alu stuurinrichting. vond het toen helemaal top zo..

dit is toch de slice?

bij MVB had ook iemand dit chassis. volgens mij vrij vlot gebroken of een scheur, meen ik mij te herrineren. dat dat het kwam omdat e.e.a te strak was aangedraaid. maar ik kan het mis hebben
Je zal ook eens positief zijn he. ;)

Je moet idd goed uitkijken dat je dingen niet kapot draait. (maar da's meestal zo)
Ik moest ook sommige dingen aanpassen omdat niet alles 100% paste. Had ook te maken met het feit dat hier 95% aan hopups in zit. De Fastlane trannycase b.v. is net een 2 milimeter langer en hoger dus moest wat ringetjes plaatsen en wat uitboren in het chassis. Zo zijn er nog wel wat dingen. Dit is wel een update versie met wat extra versteviging. Maar ik had op het net ook al een (ik dacht finse of zweedse) jongen gezien die wat schroefgaten had uitgescheurd. Ik had dan ook al het plan opgevat om het chassis preverntief te verstevigen door er een alu bodemplaat bij onder te monteren. Moet alleen nog even kijken hoe dik. De bedoeling is dat hij iets groter wordt dan deze bodemplaat. Ik heb n.l. ontdekt dat dan waarschijnlijk een 4x4 undertray als overtray gaat passen :rolleyes:

Laatst bewerkt:
geinspereerd door DJLeonardo en gisteren avond om 23.00 om met de slash te rijden, heb ik men slash ook maar voorzien van led verlichting, het geeft aardig wat licht af
effe geprbeerd in de badkamer waar het pik zwart is zonder de lamp aan te zetten,
nou effe maar effe wachten wanneer het weer avond word en droog blijft.
hieronder wat foto´s van het resultaat.

DSC03761.jpg

DSC03764.jpg

Back