Traxxas SLASH topic

Welke set? Ik heb alleen die regelaar? motor is kapot maakt niet uit was van een vriend. En tja regelaar kan ik zo terug brengen naar de winkel denk ik.
En ik weet niet of ik wel weer ezrun wil en zo tacon motor want moet uit het buitenland komen.
Je zou de hele set kunnen verkopen aan een on-road (wedstrijd-) rijder en dan een 80a of 60a ezrun met die tacon kunnen gaan Rijden , is vergelijkbaar met een vxl alleen voelt meer sensored aan...

Ik haal op een 2s lipo ongeveer 32000 rpm , groot verschil dus.

Oh okee , ik dacht dat ze van jou waren. helemaal niet aan gedachtn, hijmis kapot:rolleyes:
Je hebt daar wel gelijk in. Jammer trouwens dat tacon alleen maar in amerika te koop is...

Die regelaar is Van mij die motor van een vriend van min maar die motor is kapot dus ik moet een nieuwe motor haha . Maat ben nog aan het twijfelen.
En wat hij misschien kapot ?

Oh okee , ik dacht dat ze van jou waren. helemaal niet aan gedachtn, hijmis kapot:rolleyes:
Je hebt daar wel gelijk in. Jammer trouwens dat tacon alleen maar in amerika te koop is...

Laatst bewerkt:
Kijk als die ESC 100 amp aan kan zou ik je meteen op pad sturen om een 550 speed passion citrix te gaan scoren:P die dingen schijnen echt de end-all-bell-all in motoren te zijn...

Die esc kan dat wel aan ja. Welke versie van die motor bedoel je dan zou je linkje kunne sturen? Wat bedoel je
met end-all-bell-all in motoren?

Kijk als die ESC 100 amp aan kan zou ik je meteen op pad sturen om een 550 speed passion citrix te gaan scoren:P die dingen schijnen echt de end-all-bell-all in motoren te zijn...

Citrix 550 cans schijnen gewoon geweldig te zijn... Hij is zelf inmiddels naar een 8 scale over gestapt, maar das niet vreemd als je zijn truck (de infamous slash8) eens bekijkt...

Cirtix bedoel je? Ik kreeg al allemaal hits over computersystemen..

wel een prachtig ding, daarna houdt het qua kennis en ervaring bij mij op. Weet wel dat SpeedPassion in de VS wel redelijk groot is na Castle en Tekin. Ik zou zeggen koop er een een laat je ervaring weten.

2010115123529CSL04-w04.jpg

Op URC zijn ze helemaal de rage, mensen die ik vertrouw als competent... Heb alleen (nog) geen zin om mijn hele BL +lipos system uit het raam te donderen voor de upgrade...

Eeehm en ja, dat bedoel ik ja...

welke raden jullie aan de 3000 kv of de 4000 kv. Ff kijken of mn buurman die kan bestellen. Ja ik woon gewoon naast de winkel^^.

3000kv , dan heb je namelijk op 2s lipo's goede temperaturen en heb je een goede snelheid die goed te controlleren is , de 4000kv gaat denk ik aardig hard en zal ook warmer worden op 2s en daarnaast kan je de 3000kv altijd nog op hoger voltage rijden.

Welke set? Ik heb alleen die regelaar? motor is kapot maakt niet uit was van een vriend. En tja regelaar kan ik zo terug brengen naar de winkel denk ik.
En ik weet niet of ik wel weer ezrun wil en zo tacon motor want moet uit het buitenland komen.

stel dat je het doet, bestel er dan misschien ook maar één voor mij, want ik heb hem ook wel nodig voor mijn rustler.
dan betaal ik je wel op een meeting ofso.
zeg maar als je het wilt wilt bestellen.

kunnen we eventueel de verzendkosten delen.

Er bestaat ook nog iets als overmaken via een bank;), dan hoeft hij niet een eeuwigheid op het geld te wachten;) En jij niet op je motortje.

K doe het ook niet want k weet bijna zo goed als zeker dat ik geen 60 a ezrun bestel.
Hmm ff bij de winkel geweest maar ze kunnen die speedpassion motor niet leveren:(.
En ik weet niet of ik hem wel wil bestellen uit het buitenland heb geen paypal ofzo en met die douane gezeur enzo.

Laatst bewerkt:
Okay hier is het verschil, de 4000kv is een eind sneller en heeft "meer dan genoeg" torque, maar als je echt gewoon helemaal nuts wil gaan en straatstenen wil verleggen enzo is de 3000 echt de gene die je wil hebben... Je kan ze alle twee echt eng hoog vertanden, en over welke van de twee beter is zijn ze het op URC nog niet helemaal eens...
De ene vinde de 4k omdat die gewoon meer revs maakt, de andere vind de 3k ietsje smoother, komt neer op wat je liever hebt denk ik...

Je hoort wel veel dat deze motoren best enorme hoge eisen kunnen stellen aan batterijen voor maximale performance... helemaal als je echt hoog gaat vertanden, dus houd alle dingen goed in de gaten...

Dual rate zecht me niets, maar zolang je een "rate" optie hebt zal het wel goed gaan, ik heb de zelfde gehad als marijn... Wel even goed waterproofen als je (net als ik) geen gezeur wil hebben met "maar het regent buiten" :P

Back