lol ik ga 3 weken bij mijn moeder op het werk werken en dat verdient mega veel , namelijk 8,40 netto per uur ! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Gefeliciteerd!! van welke winkel heb je de auto gekocht eigenlijk?OK inmiddels veel gepraat over de Slash.
Heeft iemand anders hem ook al????
Ziet er erg goed uit , ondanks dat ik alleen nitro gewend ben..
Brushless komt nog evenals een Spektrum ontvanger (die zenderset is echt 3xniks)
Ik heb hem donderdag 14 augustus mogen ontvangen vanuit engeland.
Met een 8,4 Volt 4500Mah accu erbij.
Maandag verstuurd en donderdag in mijn handen.
Ga hem zondag 17 augustus een keer proberen....
Greetz
Jim
En omtrent aankoop bij modelsport.UK: heb je hier ook het risico op douane en andere bijkomende kosten of heb je die problemen niet omdat het Groot-Brittannië is (Europa en zo) en dus enkel de verzendingskosten bijtellen?
@Caretaker: kan je wat specifieker zijn waarom je de Traxxas RTR zender/ontvanger maar niks vindt?
En omtrent aankoop bij modelsport.UK: heb je hier ook het risico op douane en andere bijkomende kosten of heb je die problemen niet omdat het Groot-Brittannië is (Europa en zo) en dus enkel de verzendingskosten bijtellen?
Pech?,geluk bedoel je..weer een reden om gelijk een Brushless set erin te gooien!!!
En als je iets uit Engeland laat komen,hoef je geen invoerrechten te betalen begrijp ik?,een HPI Baja wordt zo wel een stuk aantrekkelijker daardoor bij die shop van jouw!!