Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
zeer erg bedankt; maar ik ga eerst proberen de spare parts erop te zetten
MVG
@vxl traxxas, slijtage ?? Maak ik slijtage aan mijn slash door hem op te spannen ?
@ Nicky center diff ? Ik heb een slash 2wd vxl
@vxl traxxas, slijtage ?? Maak ik slijtage aan mijn slash door hem op spannen?
Ik gokte al dat er iets in de spur (dat grote zwarte tandwiel) zou zitten dat levert een klikkend geluid op...
En ja hoe strakker je je slipper zet hoe meer andere dingen verslijten, maar als je hem niet helemaal dicht draaid gaat het allemaal prima man... Ik heb al 2 highpowered brushless systemen in mijn slash 2wd gehad en de guts van mijn diff, de aandrijf assen achter en de kogel lagers zijn nog alle maal prima... (en zo'n beetje het enige wat niet vervangen is!)
Heeft ze soms nog iemand een gear op overschot dat ik kan kopen ? want bij rc liquid zijn ze uitverkocht. Ik vrees wel dat er toch iets aan mijn diff is hoor want als ik de wielen vasthou en gas geef sliert het door. Daarom denk ik dat het de diff is,
MVG
Kan je toch ook gewoon bij toprc ofzo halen, kosten maar 3 euro hoor...
ik heb het net via ebay besteld,
Moet ik anders nog iets hebben ?
Ik vind het raar dat de diff nu al dom doet, ik rij er nog maar 2 weken mee enkel ofroad in het gras etc
MVG
zijn je wiellagers nog wel goed als die zwaar lopen heeft je diff het ook moeilijk.
aandrijf assjes kunne dan stroef lopen waardoor je dif harder moet trekken om de auto voort te trekken.