Traxxas SLASH topic

Die gaat als een natte dweil door de bocht (als ie het al haalt), enne... volgens mij kan die regelaar geen 4 cellen lipo af!!
Leuk hoor je lipos als bumper gebruiken!!
Ik geef deze setup nog geen 2 x rijden:murder::murder::murder:

Sorry hoor,

Ik heb toch niet gezegd ik ik ze in serie zet ?

Het was maar effe een lolletje ik deed het omdat dat mijn enige lipos waren die vol waren en die passen niet in mijn chassis

BTW Ik zoek nog steeds traxxas 3752 moest iemand er een hebben ik Koop het graag

MVG

Hoi,

Nee, je kunt het chassis er toch afschroeven. Scheelt op de prijs echt niets.
Ik kan het chassis demonteren en in de kliko gooien, ik kan er niets mee zonder de rest van de auto, prijs blijft gelijk.

Hallo,

Ik ben nieuw hier.

Ik heb nog niet zo lang een slash en heb er een vraag over.

Vandaag ben ik bij mijn broer weest rijden in zijn tuin, hij heeft ook een SC en heeft een mooi parcour, met niet al te veel modder, na 2 lipos leeg te rijden hebben we de autos mooi gemaakt en ik zie dat mijn achterste veren niet meer zo goed naar omhoog komen, wat moet ik daar aan doen ?

de stock veren in de slash zijn niet al te sterk... het kan zijn dat er iets van modder ofzo in je shock zit waardoor het allemaal niet helemaal lekker meer glijd.

Maar ik denk dat het gewoon de gebruikelijke doorgezakte stance is van de slash... Ik was altijd een fan van losi veren op mijn slash, had zilvere 2" voor en groene 2.5" achter met 50wt oil en wat preload... Was ik altijd erg te vreden mee...

hallo ik ben net begonnen hier op mbforum
weten julie misschien hoe ik zelf ook een topic/forum kan maken?
ik zou namelijk graag tips willen voor mijn slash2wd omdat ik mijn standaard shocks wil vervangen met betere.
alvast bedankt.

hallo ik ben net begonnen hier op mbforum
weten julie misschien hoe ik zelf ook een topic/forum kan maken?
ik zou namelijk graag tips willen voor mijn slash2wd omdat ik mijn standaard shocks wil vervangen met betere.
alvast bedankt.

Waarom?, je kan dit draadje doorlezen ,waarin jouw vraag al meerdere keren is besproken,tevens kom je zat bruikbare tips tegen om de auto op een redelijk niveau te krijgen.Het is wel even lezen.;)

Grote kans als jezelf een draadje opent het gesloten wordt, lees :

Dit is uitgegroeid tot een beetje een probleem hier de laatste tijd...

Als je een vraag hebt, specifiek betrekking hebbende op een truck of buggy, post het dan in het topic van dat specifieke voertuig!!!! En voordat je overal zomaar wat gaat plaatsen, maak dan gebruik van de zoek-knop en kijk of jouw vraag nog niet 20 keer eerder is gevraagd.

Zo niet, ga je gang en vraag maar raak.

Nieuwe onderwerpen moeten betrekking hebben tot algemene elektrische offroad vragen, of misschien een zeer specifiek en uniek probleem of idee.
Als er een nieuwe truck, buggy, motor, ESC o.i.d. komt, is het geen probleem om een nieuw topic te plaatsen hierover.
Maar eventuele vragen, foto's, of opmerkingen over een reeds bestaand voertuig of product moet worden geplaatst in de bestaande topic (als die er is).
Overbodige vragen of vragen over een voertuig met een bestaand topic zullen worden verwijderd zonder vragen of van te voren aan te geven!!!!!

Bij voorbaat dank...

Het MBF moderatorteam.

Back