motorsports
Forum veteraan
Dat gebeurt wel meer met die assen als je brushless rijdt.
hmm, heb nu 35-tal Lipo ladingen leeg gereden geen probleem(tot nu toe

met de assen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat gebeurt wel meer met die assen als je brushless rijdt.
Als je veel op asfalt rijdt en je probeert veel wheelies te maken krijgen die assen veel klappen te verduren ,
scheelt , rij zelden op asfalt en ben al helemaal niet een wheelyman
reserve setje ligt al wel op de plank......![]()
ben toch niet naar megadrom gegaan omdat ik me niet zo heel lekker voelde vanochtend,heb voor geulle gekozen bij mbs racing.klein baantje,maar als er genoeg mensen zich aanmelden,word de baan uitgebreid.dus iedereen in t zuiden, meld je aan dan komt er ook snel een mooie baan! Ik ga mijn volgende pack leeg rijden
Posted via Mobile Device
Geil karretjetraxxas heeft ondertussen weer een nieuwe body uitgebracht, volgens mij is de achterkant ook iets gewijzigd.
hier de jerry whelchel uitvoering..
ikzelf heb 8000mah 7,2 volt lipo's zoals je kunt zien.
geloof me daar rijd je echt minimaal 45 minuten tot een vol uur mee.
ik heb er 2 en hoef tijdens een dagje rijden, bijna nooit de accu's te laden tussendoor.
en ze passen zonder enige moeite in de slash, ze zijn een beetje aan de dikke kant, maar dan liggen ze in iedergeval goed klem/vast
En hoe lang kun je rijden op de standaard accu's CORALLY 3600HV NIMH STICK PACK(6-Cell) ?
Meeste lipo`s worden zonder stekker geleverd.
Als je er maar geen Tamiya stekkers aanzet , die smelten meteen weg , met kans op kortsluiting.
Ok bedankt. Dan ga ik voor de lipo. Hebben die lipo's goed stekkertjes of moet dat veranderd worden?
ik zit nog steeds te wachten op een redbull of een monster energy of een rockstar energy uitvoering.
maar ik denk dat ik het zelf maar eens ga maken.
ik koop wel van die xxx main lexan glue en knip wel wat leuks uit een tijdschrift. dat plak je dan aan de binnenkant van je kap voor je de verf gaat spuiten