Traxxas SLASH topic

Net bij ModelSport UK eindelijk, na 4 setjes gears in twee maanden te hebben versleten, die dichte kapjes besteld voor over de tandwielen van de Slash. Op de site staat dat ze niet in voorraad zijn dus ik ben benieuwd hoe het verloopt.
Ook meteen maar even wat accu's besteld... en 2 x een Team Losi Micro T.

De prijzen en service zijn in ieder geval in orde daarzo.

Ik heb ook die rpm gear cover bij towerhobbies besteld, op de dag dat ik de slash kocht al meteen gedaan. Hoorde van meerdere kanten dat dat een must is. Tot die tijd heb ik een "afgeplakte" cover erop, maar ik hoop dat ie snel aankomt hier :D

met die rpm gear cover krijg ik toch nog rotzooi erin. Wel minder dan normaal, maar toch.

Morgen ga ik rijden bij megadrom en daar rijden alle slash rijders zonder gear cover erop.

filmpje van vorige week bij megadrom:

[media=youtube]lSxLwscRrFo[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
Megadrom kost toch iets van 10 eu om een rondje te mogen maken?
Vind ik wat aan de dure kant als ik het filmpje zo bekijk..

1 rondje ? voor die 10 euro mag je de hele dag rijden.
Je maakt gebruik van de stroom daar om te laden.
En de onroad binnen baan is er ook nog, tevens een crawler hoek en nog 1 onroad baan buiten.

en omdat me pa zijn onroad nog niet verkocht heeft, gaat deze mooi mee om ook binnen te kunnen rijden.

Laatst bewerkt:
nouja, je snapt wel dat ik niet letterlijk bedoel dat je maar 1 rondje mag rijden, maar ik bedoel meer, dat je pas een rondje mag rijden als je hebt betaald.

Er zou gewoon in limburg een goede offroad baan moeten komen waar je lidmaatschap kan nemen en in het goede seizoen vaker terecht kan. Als ik daar elk weekend ging rijden kan ik elk jaar wel 300 euro gaan wegleggen..

ik ga daar ook niet ieder weekend rijden hoor.
Ik ging voorheen ook af en toe bij PaSe rijden, maar dat was alleen maar onroad rijden.

De heide in brunssum kun je ook mooi rijden, en schutterspark in brunssum.
Ik ga ook geregeld in het zweikhuizerbos rijden, kun je ook heel mooi rijden.

Plekken zat :) alleen is het af en toe wel eens leuk om ook echt een baan te volgen, vind ik dan

Ow, op die manier. Ja daar heb je wel gelijk in :D
Ik ben nog op zoek naar leuke plekjes hier.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ook even in sittard gewoond, op de broekstraat, dat is bij die grote vijver waar die resten van het oude zwembad nog staan.
Toen der tijd reed ik daar vaker op dat grote grasveld, maar is helaas alleen maar vlak.
Ik weet verder ook geen plekje in sittard.

vorig jaar wel nog tegenover de foroxity flink kunnen bashen, toen het daar een en al bouwput was.

Het bos in Zweikhuize is toch ook niet zo ver rijden voor jou ?
Daar heb je heuveltjes zat.

ben toch niet naar megadrom gegaan omdat ik me niet zo heel lekker voelde vanochtend,heb voor geulle gekozen bij mbs racing.klein baantje,maar als er genoeg mensen zich aanmelden,word de baan uitgebreid.dus iedereen in t zuiden, meld je aan dan komt er ook snel een mooie baan! Ik ga mijn volgende pack leeg rijden :)
Posted via Mobile Device

Laatst bewerkt:
Tering wat gaat dat. Mijn Slash heeft vandaag voor het eerst met de Velineon en een 5300 lipo gereden. Eerst gewoon op straat. Dat was gewoon eng. toen mocht ie het gras op. Als een raket.

Heb nu het idee dat de nagelnieuwe lipo een beetje bol staat, maar ik weet het nog zeker. Hij was net een beetje lauw.

Tering wat gaat dat. Mijn Slash heeft vandaag voor het eerst met de Velineon en een 5300 lipo gereden. Eerst gewoon op straat. Dat was gewoon eng. toen mocht ie het gras op. Als een raket.

Heb nu het idee dat de nagelnieuwe lipo een beetje bol staat, maar ik weet het nog zeker. Hij was net een beetje lauw.

Heb je meer geluk dan mij, reed gister voor het eerst met lipo (2s 5000mah) met mijn velineon setje en mijn aandrijfas hield het niet vol. Reed gewoon op straat tijdens een wheely brak hij bij zo'n U-joint (volgens mij).

Dat gebeurt wel meer met die assen als je brushless rijdt.
Ik heb ze vervangen door de TRX 4628X die zijn van staal , dan heb je er geen last meer van :-D

trx4628X.jpg

Back