ik bedoelde inderdaad 3s lipo dus een type foutjeGoedemorgen Pinky-II,
Volgens mij bedoelde power slash in z'n laatste zin dat het niet toegestaan is om met 3s lipo te rijden, type foutje dus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik bedoelde inderdaad 3s lipo dus een type foutjeGoedemorgen Pinky-II,
Volgens mij bedoelde power slash in z'n laatste zin dat het niet toegestaan is om met 3s lipo te rijden, type foutje dus.
Hoi,jammer dat aan bijna al die voorwaarde mijn slash niet voldoet, misschien moet er ook een super pro modified klasse komen, waarin wel 3S lipo's mogen en brush-less setjes...., voor de laagvliegers onder ons:evil:
![]()
Hoi,
heeft het zeker geen zin om uberhaupt met 3s lipo te rijden, want 2s lipo met een 9turns brushless is voor de meeste rijders al te snel daar.
gr
maar als je hem gaat temperen, wat heeft het dan voor een zin om met 3s te rijden ?
Maar oke dat is mijn mening.![]()
scheelt weer in de aanschaf ...weer een lipo 2s erbij,voor eun wedstrijdje...Kan je toch beter 2s en 100% rijden ?
neem aan dat je de XL-5 esc hebt ? ,dan even goed de gebruikershandleiding lezen je kan de ESC kalibreren voor het throttle kanaal van de zender, zodat je 100% uitslag hebt. (staat beschreven in de gebruikershandleiding Slash)Ik heb de standaard zender en ontvanger die bij de Slash geleverd wordt ingebouwd in een Tamiya autootje van mijn zoon (ik gebruik een stickzender). Ik heb gemerkt dat de stock regelaar niet goed functioneert met een andere zender/ontvanger. De Slash gaat niet volgas.
maar als je hem gaat temperen, wat heeft het dan voor een zin om met 3s te rijden ?
Kan je toch beter 2s en 100% rijden ?
Is net zoiets als een sportwagen kopen terwijl je een zondagsrijder bent........
neem aan dat je de XL-5 esc hebt ? ,dan even goed de gebruikershandleiding lezen je kan de ESC kalibreren voor het throttle kanaal van de zender, zodat je 100% uitslag hebt. (staat beschreven in de gebruikershandleiding Slash)
suc6
Je hebt gelijk! Hoe noemen ze dat ook alweer "RTFM" ;-) Ik ben aardig kippig geweest wat de handleiding betreft, heb er volledig overheen gelezen. Ik ga het vanavond gelijk proberen.
Bedankt,
Bas.