Traxxas SLASH topic

de yokes blijven heel het is echt de as die scheurt bij de yoke,
ik rijd op 3s 4000mah, met mamba max en velineon motor.

het enige probleem bij de rail is de enorme wiel uitslag hij staat veel hoger dan een normale rustler/slash/stampede of noem maar op. daarom werken de mip of flm cvd's niet denk ik.

ik heb nog niemand gevonden die ze gemonteerd heb op zo een rail, vaag dat niemand anders last van knappende assen heeft, ik rij toch niet echt debiel (denk ik) de slipper stond wel dicht maar die heb ik later losser gezet zonder enig effect.

ik zal er nog eens verder op induiken op de diverse amerikaanse fora

de yokes blijven heel het is echt de as die scheurt bij de yoke,
ik rijd op 3s 4000mah, met mamba max en velineon motor.

het enige probleem bij de rail is de enorme wiel uitslag hij staat veel hoger dan een normale rustler/slash/stampede of noem maar op. daarom werken de mip of flm cvd's niet denk ik.

ik heb nog niemand gevonden die ze gemonteerd heb op zo een rail, vaag dat niemand anders last van knappende assen heeft, ik rij toch niet echt debiel (denk ik) de slipper stond wel dicht maar die heb ik later losser gezet zonder enig effect.

ik zal er nog eens verder op induiken op de diverse amerikaanse fora

dat zal het zijn ,als je hoger op de poten staat en de hoek vd kruiskoppelingen is ook groter komt daar de meenste kracht op .

tot het niet meer goed draaid zeg maar .
staan de assen niet horizontaal in rust ?????

groeten wiebe.

de foto's op rc4wd dat is mijn wagen, ook de alu panelen en dezelfde uitvoering
ik heb er alleen 2 recaro stoelen uitgehaald omdat ik anders mijn lipo's niet kwijt kon.

verder een top wagen alleen nog even wat stuggere shocks monteren

Hoi Moonlight,

Je gaat toch ook naar purmerend de 16e ik ben erg benieuwd naar je assen aangezien de standaard assen nogal snel slijten met een 5,5T en mijn cvd's van Hot Racing na een halve dag spelen bij mvb om het minste geringste brak bij het wiel.

gr Richard

De standaard assen zijn toch stevig genoeg ?
Ik rij er nog steeds mee, en ik ben geen voorzichtige rijder.

Gaan die assen bij jullie kapot door alleen het rijden ?
Ik rij met 2s en 3s lipo, maak soms flinken sprongen en land heel vaak verkeerd, en nog zijn de assen heel.

ik rijdt ook niet met 5,5T in de slash, maar met 5700kv setje en op 7,2V Nimh. dus waarschijnlijk blijven ze bij mij heel omdat ik met minder vermogen rijdt.

En daarbij zijn mijn CVD's niet van hot racing maar van MIP

is dit weer een nieuwe ? ik heb nog nooit van het merk jammin gehoort of is dit het zelfde als Ofna ?

dit is AWD en komt in electro en nitro

jamminscrt10sneekpeakwe.jpg

ja, dit is er weer een. 4wd en tripple full metal diffs (gebaseerd op 1/8 truggy diffs). volgens mij is hij gebaseerd op de hyper 12 mini ste en zal hij dus kleiner zijn dan de slash. ik heb de mini ste en kan zeggen dat dat een super karretje is. de diffs zijn ongeveer even groot als de diffs van een e-revo/ e-maxx...

Ik kwam laatst deze body decals tegen, misschien maar eens proberen alleen muchos $ of heeft iemand deze decals al?

upg-splash-hh2.jpg

upg-splash-hh1.jpg

slash-tribalflame.jpg

slash-flame2.jpg

leduc1.jpg

motoxxx.jpg

troyracing.jpg

upg-splash-reaper.jpg

upgshop-splash-fmf.jpg

ze zijn wel mooi. ik heb het ook overwogen. maar ik vind het te duur, ook in verzendkosten..

als je een beetje om je heen vraagt kan je je kap mooi laten spuiten voor een prijs die ligt tussen de 30 en 40 euro.
en dan kan je het helemaal laten airbrushen naar eigen smaak en eigen idee. dan weet je 100% zeker dat je een unieke kap hebt.

stickers krassen er ook vanaf, je moet deze aan de buitenkant plakken, helaas.

ps. ik heb mijn kap vandaag weg gebracht om hem te laten spuiten, zodra hij klaar is post ik wel een plaatje

Ik blijf de SC-10 kappen het mooist vinden, omdat ze er zo realistisch uitzien. :) die zijn alleen helaas ook vrij prijzig. (85 euro bij liquidrc)

Is idd ook een leuke kap. :)

Heb vandaag nog even kunnen rijden. (niet erg lang, moet de motor nog steeds zwaarder vertanden :( )
IMG_0479.jpg

IMG_0467.jpg

Bijna niet van een Slash te onderschijden zo, toch? :D
Alleen bij eht accelereren en decelereren zie je een duiderlijk verschil tussen de Slash en de Slayer. (heb er inmiddels iets hardere veren in gezet, eens kijken of het nu iets minder is. op deze foto zijn de originele veren van de Slayer er op.)
IMG_0482.jpg

Dit is dus een SC-10 body. weliswaar niet op een Slash maar op een Slayer. maar gezien deze dezelfde wielbasis en spoorbreedte hebben, zou de body ook gewoon op een slash meoten passen. :)

Laatst bewerkt:
Is idd ook een leuke kap. :)

Heb vandaag nog even kunnen rijden. (niet erg lang, moet de motor nog steeds zwaarder vertanden :( )
IMG_0479.jpg

IMG_0467.jpg

Bijna niet van een Slash te onderschijden zo, toch? :D
Alleen bij eht accelereren en decelereren zie je een duiderlijk verschil tussen de Slash en de Slayer. (heb er inmiddels iets hardere veren in gezet, eens kijken of het nu iets minder is. op deze foto zijn de originele veren van de Slayer er op.)
IMG_0482.jpg

Dit is dus een SC-10 body. weliswaar niet op een Slash maar op een Slayer. maar gezien deze dezelfde wielbasis en spoorbreedte hebben, zou de body ook gewoon op een slash meoten passen. :)
Jammer dat er associated op de body staat ,het is een TRAXXAS en geen ASO

Back