motorsports
Forum veteraan
Dat ga ik idd eens proberen, daar had ik eigenlijk niet bij nagedacht.
en dan heb je nog de TX en RX aanduiding, de TX gaat in de zender en de RX in de ontvanger.
ben benieuwd

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat ga ik idd eens proberen, daar had ik eigenlijk niet bij nagedacht.
De VXL is waterdicht (en dus ook beter bestand tegen stof) Dat zou ik dus aanraden. Is gelijk een antwoord op de vraag of je een SC10, BLitz of Afterschock moet kopen: als hij niet nat of vies gaat worden dan zijn ze mooi. Maar als je wil rijden en het mag niet stuk gaan ben je met een Slash beter af denk ik. Ik heb ontelbare bodyrolls en backflips gehad en nog helemaal niets stuk behalve versleten of losgetrokken banden. Niet liegen, het spurgear had gepoetste tandjes maar dat was m'n eigen domme fout omdat de motor niet strak genoeg vastgedraaid was. Gelukkig kost een nieuwe spur maar een paar euro (en een week wachten)Als het prijsverschil niet uit maakt wat dan beter te doen?
een ezrun brushless stetje of die van traxxas zelf in de slash??
klopt, zover was ik idd wel al, alleen niet dat t am was.
morgen ff checken bij een maat van me met z'n rustler.
Combinatie van ws 3 dingen.
De ezrun motor, daar moet je de halve turns van hebben, dat zijn echte 540 motoren, de hele turns motoren zijn 380, in een 540 huisje.
De gearing was waarschijnlijk veel te hoog, dus een groter spur, of een kliener pinion, of een combi van deze.
DE banden zijn groter, en of zwaarder dan de originele , of heben veel meer weerstand,dus ook hier had je wat moeten doen aan je gearing.
Ergens staat een sticky van hoe warm alles mag worden...