Ik vond topsnelheid ook maar onzin maar nu ik ervan geproefd heb is het toch wel verslavend om zo hard te gaan
Beter met de RC dan met je echte auto denk ik dan maar.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
het gaat om de kap,
en ook al zou het niet over de kap gaan
die jongen is 11
11!!!
weetje hoe jaloers zijn vrienden zijn
en daar zou ik ook behoorlijk vrolijk van worden
weetje hoe jaloers zijn vrienden zijn
en daar zou ik ook behoorlijk vrolijk van worden
Nou...nog heel even off topic dan. De tellerafwijking bedraagd bij een 1:1 auto gemiddeld 10% Tenminste..dat vermelden de meeste autobladen
Volgens mij is een Tomtom ofzo iets nauwkeuriger, maar kan me vergissen.
Ontopic: Isseu was welliswaar het meten van snelheid van de Slash. Persoonlijk ben ik erg benieuwd hoe erg hoge snelheden te realiseren zijn, en hoe je dit veilig op de weg (of aan de grond) houdt. Enne...niet te vergeten. Blijft alles heel?![]()
een vaste hand is aan te raden
Ontopic: Isseu was welliswaar het meten van snelheid van de Slash. Persoonlijk ben ik erg benieuwd hoe erg hoge snelheden te realiseren zijn, en hoe je dit veilig op de weg (of aan de grond) houdt. Enne...niet te vergeten. Blijft alles heel?![]()
Dat heb ik ook gehad idd. Later bleek dat de brake op 90% stond en hij dus niet vol signaal geeft. Toen dat teruggezet was kon ik 'm calibreren.En dan moet hij 1x groen knipperen en dan groen gaan branden (dacht ik) alleen kan ik hem op vol remmen houden tot ik een ons weeg hij pakt hem gewoon niet.