Traxxas SLASH topic

Alle instellingen op de zender zijn gereset, dus midden posities op 0 en uitslagen op 100 en uitslag percentage op 100 enz... of moet de rem uitslag maximaal staan ingesteld op de zender? (125 ipv 100).

Bij mij staat de rem uitslag op 24....minimale remkracht slechts een beetje vertraging dus. Moet er wel bij vertellen dat dit een instelling is die ik tijdens het rijden op de MVB gebruik. Met meer remkracht staat de Slash ineens achterstevoren..Althans, dat is mijn ervaring:mrgreen:

Zegt natuurlijk wel veel over de Slash. Kan volledig parcours-waardig gehouden worden, maar ook relatief simpel gemod worden voor het houden van speedruns. Op !!Slash Gallery!! - Page 11 - Traxxas Online Community staan een aantal Slashes die ook voor speedruns gemod zijn (of een poging tot);)

met de kap in dit topic zal de auto ook wel op de grond blijven.

REVISED! Slash Dirt Oval design 2.0! - Traxxas Online Community

kap is alleen nu nog een tekening op de pc :D

Ziet er goed uit, maar waarom gaat hij uit van een Slash op normale hoogte? Voor de snelheid net zo nutteloos als sideskirts op een Cayenne...
Hij moet trouwens ook wel de wielen binnen de kap houden.

Als je echt hard wilt kan je beter de NASCAR trucks nadoen:

nascartrk-2008-ind-as-0006.jpg

Op de site van Traxxas las ik dat er een 7 cell accu wordt bijgeleverd klopt dit?

Waar staat het dan?

Er staat wel "* With 7-cell battery and included optional 23-tooth pinion gear."

En dat betekend "met 7 cell batterij en meegeleverde optionele 23 tands pinion tandwiel"

Ja dat bedoel ik. Dat wil toch zeggen dat er een accu bijgeleverd wordt? Hoeveel mAh heeft die accu dan? Want da's wel leuk natuurlijk :D

Nee dat slaat op de snelheid die aangegeven staat op de doos. Dus als je een 7 cell batterij er in doet, en de meegeleverde 25 t pinion er in zet, dan gaat hij zo hard ;).

Nee dat slaat op de snelheid die aangegeven staat op de doos. Dus als je een 7 cell batterij er in doet, en de meegeleverde 25 t pinion er in zet, dan gaat hij zo hard ;).

Idd. waarschijnlijk staat op de doos
"XX Mph*" "* With 7-cell battery and included optional 23-tooth pinion gear.

(note de 2 * :) )

hoi

ik las een stukje terug dat er een gat zit in het omhulsel van de diff (ben even de naam kwijt) waar zit dat gat precies?

gr toob

Er zit idd een rechthoekige opening aan de onderkant van de tandwielkast. Daar zit zwarte tape overheen. Je kunt het niet zien omdat de skidplate er overheen zit geschroeft.
In dit filmpje kan je zien hoe het zo'n beetje zit.
[media=youtube]6Z23qdwjJ5M[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
Back