Traxxas SLASH topic

voor off-road is de standaard vertanding erg mooi. (motor en regelaar worden dan ook beide even warm.)

wat betreft wielen, Proline Switch banden zijn tot nu toe de besten die ik tegen ben gekomen. (als all-road banden dan. je jconcepts goosebumps zijn ook erg goed, maar alleen maar voor off-road geschikt.)

IMG_7311.jpg

IMG_7313.jpg

IMG_7326.jpg

IMG_7335.jpg

IMG_7342.jpg

IMG_7348.jpg

@Mexx: Mooie kappen!! Super gedaan:mrgreen:

Ik ben van plan 17 mm. wheeladapters te bestellen zodat er 1/8 buggy wielen onder de slash gemonteerd kunnen worden. Ben nog aan het puzzelen welke wielen/banden ik dan ga monteren. Rij uitsluitend op de baan. (dus klei/zand) onder "hollandse" omstandigheden. Misschien zijn er suggestie's??

SLASH8WIEL-B.jpg

De meenemers.

SLASH8WIEL-A.jpg

Bandjes als deze?????

(foto's even geleend van de PK site;))

Sweet kappen man:) ik zou zelf voor dunnere pinstripes zijn gegaan maar whatever:) Hey ik houd me aanbevolen voor meer informatie over die meenemers RCW misschien ff googlen kijken wat andere vinden van die?

MEX gave body, nu alleen nog mee rijden tussen de andere slashes.

Hey RCW,

Ik heb de 1/8 buggy wielen gehad en heb ze weer weg gedaan.
Je zou ook bijvoorbeeld goosebumps , de nieuwe proline banden of over gaan op truck velgen.

groeten,

Richard

Er zijn overal van dit soort bandjes te koop. Vraag is idd ervaringen van andere Slash gebruikers en dus aanbevelingen/suggesties t.a.v. de genoemde omstandigheden. (misschien verwoorde ik me niet goed Edit: en las misschien niet goed..)

Om even de Nederlander uit te hangen...Als het kan ook nog een beetje goedkoop:mrgreen:

Laatst bewerkt:
MEX gave body, nu alleen nog mee rijden tussen de andere slashes.

Hey RCW,

Ik heb de 1/8 buggy wielen gehad en heb ze weer weg gedaan.
Je zou ook bijvoorbeeld goosebumps , de nieuwe proline banden of over gaan op truck velgen.

groeten,

Richard

Hey Richard. Waarom bevielen de buggy banden niet? Rest van je suggestie's ga ik eens naar kijken. Proline en de goosebumps zijn veelgenoemde bandjes hier en op andere fora, maar slijten geloof ik behoorlijk. Dacht met de buggy wielen een relatief goedkoop alternatief te hebben. Andere rijders zijn er i.i.g. enthousiast over..

Jaja...drie posten achter elkaar. Kwam echter dit tegen op de PK site...

TRX5805BL TRAXXAS SLASH PRO BRUSHLESS, 5.5turns € 369.00 READY TO RUN SLASH, MET 60A BRUSHLESS REGELAAR EN 5.5Turns BRUSHLESS MOTOR.
combo-ezrun540.jpg

2 Wiel aangedreven elektro off-road race truck, met brushless regelaar (60Acont.) en super snelle 5.5T motor. De regelaar mag met een 6 tot 8 cellen NiMh accu of een 2 of 3 cellen Lipo accu gebruikt worden en heeft een speciaal Lipo Programma met onderspannings beveiliging. Met een 3 cellen Lipo is een topsnelheid van 100 km/u haalbaar, maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat hij met een 2 cellen Lipo accu al heel erg hard gaat en wat beter controleerbaar is! Volledig gebouwd, inclusief besturing, electronische brushlessregelaar en motor en een gespoten truck body. Alleen de accu ( 7.2V stick pack of Lipo accu) en de benodigde lader zitten er nog niet bij.
Body naar keuze uit een van de 4 standaard Slash bodies.

Lijkt me geen Traxxas release. Of heb ik iets gemist?

Laatst bewerkt:
Is ook geen release van Traxxas
Die Brushless combo kost in Hong Kong iets over de 100 dollar
Doe er je voordeel mee :D

Hey Richard. Waarom bevielen de buggy banden niet? Rest van je suggestie's ga ik eens naar kijken. Proline en de goosebumps zijn veelgenoemde bandjes hier en op andere fora, maar slijten geloof ik behoorlijk. Dacht met de buggy wielen een relatief goedkoop alternatief te hebben. Andere rijders zijn er i.i.g. enthousiast over..

werkt ook prima.. alleen je breekt wat vaker de assen aan de achterkant.

dus wat je bezuinigd op je bandjes.. geef je weer uit aan nieuwe assen

Jaja...drie posten achter elkaar. Kwam echter dit tegen op de PK site...

TRX5805BL TRAXXAS SLASH PRO BRUSHLESS, 5.5turns € 369.00 READY TO RUN SLASH, MET 60A BRUSHLESS REGELAAR EN 5.5Turns BRUSHLESS MOTOR.
combo-ezrun540.jpg

2 Wiel aangedreven elektro off-road race truck, met brushless regelaar (60Acont.) en super snelle 5.5T motor. De regelaar mag met een 6 tot 8 cellen NiMh accu of een 2 of 3 cellen Lipo accu gebruikt worden en heeft een speciaal Lipo Programma met onderspannings beveiliging. Met een 3 cellen Lipo is een topsnelheid van 100 km/u haalbaar, maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat hij met een 2 cellen Lipo accu al heel erg hard gaat en wat beter controleerbaar is! Volledig gebouwd, inclusief besturing, electronische brushlessregelaar en motor en een gespoten truck body. Alleen de accu ( 7.2V stick pack of Lipo accu) en de benodigde lader zitten er nog niet bij.
Body naar keuze uit een van de 4 standaard Slash bodies.

Lijkt me geen Traxxas release. Of heb ik iets gemist?

woot !!!!
een slash kost 215 euro... winkel
dit BL setje kost je 72 euro.... ebay
ik zou hier niet meer dat 290 euro voor kwijt zijn..

pk verdient hier minimaal 80 euro op

edit: dat BL setje zie ik zelfs voor 65 euro incl verzenden

Laatst bewerkt:
woot !!!!
een slash kost 215 euro... winkel
dit BL setje kost je 72 euro.... ebay
ik zou hier niet meer dat 290 euro voor kwijt zijn..

pk verdient hier minimaal 80 euro op

Zij moeten toch ook eten?

En ze verkopen dat brushless setje voor 2x de inkoop prijs. Tv's van philips bijvoorbeeld kosten maar 20% van de nieuwprijs om te maken, verzenden enz... oftewel 5x.

diegene die het voor 65 euro verkoopt eet er toch ook van?

ze eten er allemaal van. ik vergelijk toch geen inkoopprijzen en consumentenprijzen.

ik wijs alleen mensen erop dat ze minimaal 80 euro kunnen besparen als ze dat willen. dat mag ieder voorzich beslissen.

ik vind het prima om een paar euro meer te betalen. maar ik ben geen dief van mijn eigen portomonee

Laatst bewerkt:
Ja maar die koopt het dan zelf direct.

Bij pk moeten ze ruimte betalen om het op te slaan, gaat tijd in zitten en ze moeten garantie er op leveren.

Overigens zou ik die combo niet kopen, voor 390 euro heb je een slash met waterproof vxl setje.

Mijn ervaring met 1/8 wielen is dat mijn achterwielassen sneller breken en ik vind het er ook niet uitzien.

groeten

Back