Traxxas SLASH topic

Van het weekend een Velineon setje in me Slash gezet :) Wat een verschil zeg! Ik heb meteen maar even een foto gemaakt, niet dat hij voor jullie onbekend voor komt maar ik vond hem gewoon vet :P
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi man.
Proline Baja kap met HPI/Yokohama Geolanders en Mike Oberg stickers van de Amsoil kap...
Komt er bij mij ook op alleen andere kleuren. :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Ik kwam bij towerhobbies een humbpack tegen met twee cellen boven op.
ze waren voor een stock slash. Klopt dit?
Hoeveel cellen kan een stock slash eigenlijk hebben zonder de regelaar en of de motor te verbranden?

Ik ben een leek op dit gebied maar wil wel zo'n racemonster bestellen in amerika. gezien de wisselkoers mischien wel interressant.
Kan iemand mij aangeven of dit veilig is en welke site gebruiken jullie.
Wat zijn de verzendkosten en komen er nog extra kosten bij bv tax.

Je kunt hem nu net zo goed in nederland kopen. uit amerika komen er nu nog doane kosten (20 euro meen ik.) en belasting overheen. ben je net zoveel (als je pech hebt zelfs meer) kwijt dan in nederland.

De gewone Slash 1/10 is idd niet zo duur dus dan is het verschil niet zo groot. (een paart tientjes als je geen inklaring en belasting zou betalen)
Als je nou gelijk de brushless upgrade zou willen kan je er over na gaan denken. Of gelijk even kijken naar de Slash 4x4. Daar ben ik zelf ook mee bezig.

Nouja ik ben nu een 2e handsje aan het scoren in de te koop auto segment dus dan hoor ik snel ook bij deze illustere genootschap... Nu maar hopen dat ik snel dat rekening nummer krijg anders is afrekenen zo moeilijk:)

heeft er iemand ervaring met de piggyback shocks van integy op de slash ?
ivm welke dikte van olie enz...

Laatst bewerkt door een moderator:
heeft er iemand ervaring met de piggyback shocks van integy op de slash ?
ivm welke dikte van olie enz...
ja heb er wat ervaring mee let op dat je ze niet te vol vult en niet te hoge sprongen maken ,anders verlies je je vul dopjes.
en olie is afhankelijk waar je gaat rijden.

succes:-D

mvg

Richard

de plaats waar ik het meeste ga rijde is in het zand op een soort bmx parcour

wat voor dikte van olie is hier voor aan te rade ?
is het trouwens ook niet mogelijk om de shocks leeg te late en op luchtgevulde shocks te rijde ?

Back