S
SCRT Pilot
Guest
...
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als ik het goed heb, maakt het niet veel uit of je volgas of half gas rijdt. Bij half gas rijden wordt veel van de energie omgezet in warmte door de regelaar. (correct me if i'm wrong)
ik denk wel dat het scheelt hoor op half gas of op vol gas rijden
net als met en echte auto als de motor meer toeren maakt dan verbruikt ie meer benzine
en met rc is het denk ik htzelfde maar dan met volts e.d.
maar ja ik ga me er niet druk om maken want mij maakt het niet veel uit wie er gelijk krijgt:sleeping:
grtz mick
Probeer je lagers voor dat je gaat rijden goed in te spuiten met teflon multispray of regelmatig met wd40 en na het rijden dan blijven ze langer heel.Zijn d'r hier ook Slash rijders met een Mamba Monster o.i.d. Ik ben benieuwd of de 4S-6S lipo's nou ook 2x zo lang meegaan. Zal wel niet aangezien zo'n Mamba ook meer stroom trekt (125A i.p.v. 100A die een Velineon trekt)
Hebben jullie ook al verroeste lagers gehad? Nou rij ik wel erg veel door waterDus iemand al RVS lagers geprobeerd?
Vroegah bij de mechanische regelaars van o.a. Tamiya zat een weerstand om de energie op te stoken als je niet volgas ging. Je had dan dacht ik ook maar 3 standen op de weerstand, heet, warm en lauw.
In dat opzicht maakte het ook niet uit of je half of volgas reed, je stookte altijd de maximale energie weg.