Traxxas SLASH topic

Slash Kopen 1/10 2wd

Ik wil de traxxas slash 1/10 2wd gaan kopen, is pkracing een betrouwbare winkel daarvoor?
En is het een redelijke prijs wat ze voor de auto vragen?
De prijs is €219,00.

Mvg,
Ferd

Oke, bedankt.
Dan ga ik komende week maar eens een bestelling doen.
Dan is de auto tenminste voor de kerstvakantie bij mij thuis.

Als je toevallig niet handig bent met solderen. Kun je evt. nieuwe accu's ook laten solderen bij PK. Zijn trouwens ook zo te koop daar.;)

Als je toevallig niet handig bent met solderen. Kun je evt. nieuwe accu's ook laten solderen bij PK. Zijn trouwens ook zo te koop daar.;)
Ik ben vrij technische aangelegd dus dat moet wel lukken, anders heb ik nog wel een vader met genoeg ervaring.

Tamiya moet je er meteen vanaf knippen , zodra je met meer als een standaaard tamiya motor gaat rijden loop je al het risico een permanente verbinding te krijgen :nooo:

Goeie goudstekkers werken veeeeeeeeellllllllllleeeeeee malen beter :!:

Ga je vanuit limburg helemaal naar pk rijden?

Zo niet dan zou ik hem bij een goede rc winkel in de buurt halen. Zeker als je 'beginner' bent kunnen ze je voorzien van de nodige tips ;)

Ga je vanuit limburg helemaal naar pk rijden?

Zo niet dan zou ik hem bij een goede rc winkel in de buurt halen. Zeker als je 'beginner' bent kunnen ze je voorzien van de nodige tips ;)
Ik bestel het online.
Maar ik zal nog eens gaan kijken in de buurt, maar de meeste winkels bij mij in de buurt verkopen geen traxxas.

Klopt, maar een heleboel beginners vragen worden wel voorkomen als de auto bij een goede winkel gehaald wordt.

Mbs racing verkoopt traxxas en zit in limburg als ik het goed heb.

Als je het toch online gaat kopen zou ik het bij rc central halen, daar krijg je in 90% van de gevallen binnen een uur een mailtje terug. Kun je bij pk racing niet zeggen...

Klopt, maar een heleboel beginners vragen worden wel voorkomen als de auto bij een goede winkel gehaald wordt.

Mbs racing verkoopt traxxas en zit in limburg als ik het goed heb.

Als je het toch online gaat kopen zou ik het bij rc central halen, daar krijg je in 90% van de gevallen binnen een uur een mailtje terug. Kun je bij pk racing niet zeggen...

Dat zegt natuurlijk ook niets per se. Misschien hebben ze het wel druk en binnen 1 uurtje is natuurlijk niet de normale standaard ofzo voor een reactie van een bedrijf. Ik heb echt tig emails gestuurd 'vroegah'naar Jan van Kooij en altijd bericht terug in een schappelijke tijd.

Laatst bewerkt:
Back