Traxxas SLASH topic

zijn gewoon de stock ultrashocks maar dan met andere springs/oil zal ff linkje op liquid zoeken...

2 Spring 3.2 Rate Silver [LOSA5130] - $3.95 : Liquid RC, No bull world-wide shipping
http://www.liquidrc.com/index.php?main_page=product_info&cPath=0&products_id=9605
http://www.liquidrc.com/index.php?main_page=product_info&cPath=237531_527&products_id=52634

je wil misschien een maatje sterkere spring proberen, (blauw volgens mij) de mijne helt nogsteeds een beetje achterover maar dat kan komen omdat ik de 2" versie besteld heb en die met meer preload run...

Haha die standaart shocks heb ik allang kapot gereden:P.
Ik leen nu shocks van een vriend.
Maar ik wil nog alu shocks kopen misschien die van integy zijn die een beetje goed voor de slash? En raak ik dan niet te snel de bodemplaat met het springen als ik die andere veren er op zet? plus die olie
zijn gewoon de stock ultrashocks maar dan met andere springs/oil zal ff linkje op liquid zoeken...

2 Spring 3.2 Rate Silver [LOSA5130] - $3.95 : Liquid RC, No bull world-wide shipping
2.5 Spring 3.7 Rate Green [LOSA5158] - $3.95 : Liquid RC, No bull world-wide shipping
Pro Silicone Shock Oil 50wt (60cc) [HPI86959] - $5.65 : Liquid RC, No bull world-wide shipping

je wil misschien een maatje sterkere spring proberen, (blauw volgens mij) de mijne helt nogsteeds een beetje achterover maar dat kan komen omdat ik de 2" versie besteld heb en die met meer preload run...

protrac sheint wel te helpen ja maar ik heb er geen ervaring mee... (de rear shocktower zercht dat ik geen wing kan hebben dus voor mij is hij nutteloos) en de proline site zou een ding moeten hebben met welke tires waar...

ik heb 2.2 dirtworks en die bevallen mij prima...

jep die;) maar ik bash mainly onroad en op een zand ingestooid kunstgrasveld dus weet niet of dat overeen komt met jou baan condities

ik hoor ook unaniem goede dingen over de HPI yokohama geolander tires

Ik leen nu shocks van een vriend.
Maar ik wil nog alu shocks kopen misschien die van integy zijn die een beetje goed voor de slash? En raak ik dan niet te snel de bodemplaat met het springen als ik die andere veren er op zet? En ik wil die proline set wel maar die is veel te duur vind ik. En als ik men slash dan nog weer wil opbouwen naar de rustler kan dat dan gewoon terwijl die proline set er op zit.

Hier mij Slash

Ik heb wat nieuwe dingen toegevoegd waar onder dak verlichting er moeten nog 2 ledjes in!

zijn er meedere mensen met verlichtin

SHOW YOUR CAR!

ik gebruik gewoon de standaard shocks die op de slash zitten imo niets mis mee...

Het enige wat ik gedaan heb aan de Shocks:

Achter zachtere veren er op een een 3MM ophoog blokje er tussen,

en voor heb ik niks gedaan!

ik val BIJNA nooit om behalve met te gekke jumps

hey cool die lampjes hoe heb jij die vast zitten? ik heb ook wat koplampen gemaakt maar ze aan de bumper support thing vastgezet en dat is niet echt idiaal...

EDITl: en daarom vervang je die dingen door van die mooie alu dingen en dan ben je van het enige probleem van die dempers af...

Ik heb eerst in de RC Scheepsmodelbouw gezeten en daar had ik nog schijnwerpers over.

werken op 3V dus 2 is 6V en dan aangesloten op mijn 3de kanaal van mijn ontvanger.

Deze lampjes in mijn bumper zitten in een Allumium Behuizing met een grazen klep.

die op mijn dak zitten zijn van een Verlichtingset waarvan de Achterlichten stuk waren en de Regel-Unit dus ik kon deze mooi gebruiken!

Succes

Zijn er meer mensen

SHOW YOUR CAR With Lights ON!

foto`s

Deze schijnwerpers paste er eigenlijk precies in.
deze zijn 12MM en dan met een druppeltje Sec. lijm vast zetten,

dit zijn de lampen in mijn Bumper en komen er nog 3 in dan ben ik wel klaar voor
dan nog achter!!!!

Kan jij ook wat duidelijkere foto´s plaatsen want ik zie er helemaal niks van
ik zie dat er lampjes aanstaan maar daar is ook alles meegezegt ook.

Back