Traxxas SLASH topic

De stereotypen zijn weer eens gestaafd... PM terug!

EDIT: Ja maar ik heb mijn kit gescoord bij die radiocentrum winkel in utrecht... Dan heb ik tenminste iemand die me kan helpen met het ontwerp en iemand tegen wie ik kan gillen als ze me een dud verkopen... (wel altijd ff de ledjes laten checken soms komt er een verkeerde in het high discharge bakje uit...)

Laatst bewerkt:
net gebeld en de verzekering kan niks beginnen omdat het kind 11 jaar is:confused::confused:

Daarom een oproep aan iederreen die nog een kap heeft liggen ik heb intresse maakt niet uit welk soort het is als hij maar geen scheuren heeft.

Ach laat toch zitten. Je wint er niks mee, he kost je je nachtrust en straks heb je alleen maar ruzie met die lui. Plak die kap en bestel een nieuwe op ebay die je nog moet schilderen en zie het als een nieuwe projectje. En als die jongen z'n bal in je tuin terecht komt steek je 'm lek en ga je 'm ritueel verbranden en doe je de foto's in z'n brievenbus... ofzo. :alien:

Tja...Het zo beschouwen is ws het beste...:p Toch is het jammer dat dergelijke dingen gebeuren. In principe zou het dus ook kunnen gebeuren dat zo'n "parruggie" even bovenop je auto gaat springen. Zit je ineens met meer schade.

Dit is overigens wel de reden dat ik nooit rijd met kids in de buurt (of gecontroleerd in de buurt) Voor hun, mijn en pappa's veiligheid;)

ja dan kan je wel verder gaan maar dan krijg je van een klein probleem een groot probleem.

dus zou ik als ik jouw was gewoon een nieuw kappie halen en uit de buurt van kinderen blijven als je gaat rijden.

zoals er hier al meer voorstellen.

ja dan kan je wel verder gaan maar dan krijg je van een klein probleem een groot probleem.

dus zou ik als ik jouw was gewoon een nieuw kappie halen en uit de buurt van kinderen blijven als je gaat rijden.

zoals er hier al meer voorstellen.
Als je daar al op moet gaan letten is het einde zoek natuurlijk.
Jammer dat de politie niets doet.

Dit is de kap die je zo van mij mag hebben voor shipping (ja ik weet het ik moet de verf een beetje bij punten maar dat doen we voor de verzending als je hem wil hebben)

DSC01082.jpg

DSC01081.jpg

De vage pasvorm komt omdat hij op mijn slash licht en dus ook op de rear spoiler... :P

EDIT: en ik gebruik rustler rear a-arms en half offset 2.2 rims die de achterwielen verklaren:P

Ik heb ze aansprakelijk gestelt maar ze zeggen dat hun "lieve"zoontje niks gedaan heeft. dusja en praten gin gook er glastig met ze want de heeele familie stond in de gang en geen 1 kon goed nederlands:?:

Weet niet hoe oud je bent maar als je volgende maand mag stemmen misschien is de PVV een idee:2gunfire::black:

Ondanks dat ik hele voorval kl##te vindt voor Robert, lijkt dit topic me niet de plaats om dergelijk (politieke) uitlatingen te doen... Qua medelanders enzo ;)

misschien een beetje inhouden qua reacties mensen?

robert neem dat aanbod van frenzy nou gewoon aan, hij wil je helpen. Misschien is het niet de kap die je wil hebben qua uiterlijk, maar dan heb je in elk geval een kap en kun je een tijdje vooruit.

als dat mannetje nog een keer zoiets doet pak je zijn bal en steek je hem lek. klaar.

Je zegt dat de kap is ingescheur bij de mounting holes? Probeer er een de binnenkant een revetje / spacer / bushing tegen een te plekken. Dat verstevigd en zou hij niet meer verder moeten scheuren.

Jammer van het incident, nog meer dat de schuldige hun verantwoordelijkheid niet nemen en dat je er nagenoeg niets een kunt doen. Mja, zo iets kun je verwachten van zo'n land als Nederland.

Zo moet een Slash er uitzien?? Dan is het geen Slash meer, maar een truggy, zoals er al zoveel zijn..qua model.;)

Anyways... Wel netjes omgebouwd:p

Ja, ik wil juist een truggy look, maar iets cheaps als de Slash :)

Als Traxxas een 4x4 truggy zou uitbrengen zou ik zeer geinteresseerd zijn, haha. Ben namelijk 4x4 addict, wil nimmer meer terug naar 2WD.

Back