Traxxas SLASH topic

Ik rij gewoon met alles stock maar met 50 wt voor en 60 wt achter dat is prima ook om te springen zolang je een soort van recht land.

Btw: weet iemand van jullie een manier om mijn 5 jarige buurjongetje te leren rijden? Gewoon om pionnetjes heen? Uiteraard wel op 50% en met bijna lege accu;) de slash hoeft niet stuk:P

tijd met de standaard dingen, heb ook nog een tijdje met de RPM dual stage pistons gereden maar ik weet werkelijk niet of ik die zou aan raden...

goedendag, ik had hier nog ff een vraagje,.
waarmee kan ik de slash-body het beste repareren,
ik heb hier 1 nieuw body, is nog gaaf ,
maar door inruil verkregen heb ik hier ook 3 oude body`s,
scheuren, en uitgelubberde bodypost-gaten,

is dit te lijmen, en dan aan de binnenkant versterken met tape,
en zo ja met welke lijm
??

seconde lijm werkt erg lekker... Ik heb ook goede ervaring met van die dunne leukoplast pleisters en die dan gewoon "doordrenken" met CA...

en bodies zijn gewoon "disposable" op een moment zijn ze gewoon "op"... Wat wel erg goed werkt als preventieve maat regel is de binnenkant ducttapen... geeft wat extra stevigheid enzo...

mijn nieuwe tijdelijke mod nadat zo ineens een van de schroefjes weg was en er dus een schock los zat
full

Laatst bewerkt door een moderator:
goedendag, ik had hier nog ff een vraagje,.
waarmee kan ik de slash-body het beste repareren,
ik heb hier 1 nieuw body, is nog gaaf ,
maar door inruil verkregen heb ik hier ook 3 oude body`s,
scheuren, en uitgelubberde bodypost-gaten,

is dit te lijmen, en dan aan de binnenkant versterken met tape,
en zo ja met welke lijm
??

Rc tech heeft een goeie flexibele lijm in een potje...

Dit in combinatie met de een soort vezelmatje (weet niet hoe het precies heet) maakt de kap weer aardig hufter proof.

Zelf doe ik het prefentief werkt perfect

op URC hebben ze de 8,5t gedyno test en die kwam echt significant (iets van ~700-~400Watt) in power onder de VXL uit... Vraag me af hoe deze het zou doen...

Maar dit is de eerste keer dat ik hem zie...

ja, het was iedereen al wel duidelijk d8 ik dat de 8.5 EZ minder sterk was dan de velineon, als je alleen al naar het A verbruik kijkt

vraagje: sinds vanmiddag heb ik het probleem dat mijn regelaar iets raar doet ik doe zender aan dan battery aansluiten en dan komt groen lichtje dan rood (tot zover normaal) maar dan begint het rode lichtje te pinken eerst 1x dan 2x en dan 3x ik kan sturen maar hij gaat niet voor of achteruit als ik op het knopje druk gebeurt er niets, ik heb de codes bekeken in handleiding maar daar staat niets voor dit probleem :(
HELP!!!

vraagje: sinds vanmiddag heb ik het probleem dat mijn regelaar iets raar doet ik doe zender aan dan battery aansluiten en dan komt groen lichtje dan rood (tot zover normaal) maar dan begint het rode lichtje te pinken eerst 1x dan 2x en dan 3x ik kan sturen maar hij gaat niet voor of achteruit als ik op het knopje druk gebeurt er niets, ik heb de codes bekeken in handleiding maar daar staat niets voor dit probleem :(
HELP!!!

Ik heb dit op mijn Rustler VXL gehad. Probleem toen was een defecte ontvanger... Deze is wel netjes vervangen onder garantie.

Back