Traxxas SLASH topic

slash 4x4 rear axles, moet je wel de hele as vervangen outdrives en all... gaan naar het schijnt erg lang mee... Anders worden het MIP x-duty cvds en daar heb ik minder over gehoord...

(zijn natuurlijk ook andere opties maar dit zijn de gene die het meest worden gebruikt...)

dat zal dan niks helpen met mijn probleem denk ik...
maar alsnog bedankt ;)

nog een probleem , ik heb net ff gereden maar brak m'n (gelijmde) shocktower , zal ik nu een RPM of een alu kopen ?

edit : laat maar , ik heb de gunmetal strc rear shock tower gekocht , lijkt me dat die nooit meer breekt :p

Laatst bewerkt:
de STRC rear heeft nog een ander voodeel, de BUITENSTE hole op de tower is gelijk aan de BINNENSTE hole op de protrac tower... dus met een setje rear protrac arms zouje een noticable verbetering van de handling moeten zien...

kheb dat protrac net even opgezocht en dat ziet er echt mooi uit :yes:
maar kan ik dan met de standaard slash shocks die armen er gewoon opzetten ?

ja, ze hebben ook een andere bearing carrier maar die zijn niet echt goede kwalie, breken vrij snel, dus mensen houden daar vaak de alu (als ze die hebben)

geen fan de protrac kit! je auto voldoet gelijk niet meer aan de afmetingen voor een sc :(
Ik ga liever LCG, dan hoef je ook de body niet aan te passen

vandaag weer ff gereden en merkte dat mijn wielen heel erg slingerden, zit niet in de as, misschien tijd voor andere velgen of kun je ze nog redelijk makkelijk uitlijnen?

heeft er iemand ervaring met stub axles vervangen ?
ik heb ze er net met moeite afgekrikt maar heb geen idee hoe ik nieuwe met hard plastic erop moet krijgen...

Ik had de alu plaatjes ook gemaakt voor de rustler van een vriend die hij dus nu heeft omgebouwd tot slash low cog. Gister avond ff gereden . PFOE WOUW!!! wat een wereld van verschil nu rijd die veel lekkerder en leuker.:D Kan niet wachten tot mijn lrp vector k4 binnen is. Dan kan ik ook men slash low cog met beetle kap proberen:D.

Back