ik zou ergens tussen 35-45 WT gaan zitten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
+1, deze tip van Fire heb ik destijds ook opgevolgd en ik rijd nog steeds met die shocks!Als ik even impertinent mag zijn, koop losi 2" zilvere en 2.5" groene veren en 50wt oil. dan ben je een hel eind richting een werkende suspention...
Ooh en STRC alu caps die wil je zoizo hebben... Dit kost al met al 20 misschien 25e en dan ben je set...
haha idd, maar het is wel een hele goede, ik rijd alleen met 50wt en blauwe veren voor en 40wt en zilveren veren achter.Ik heb hem gewoon van ultimaterc gestolen(gotta love THEJang
backslash for life...)
beetje onderstuur vind ik niet zo erg, want ik had eerder idioot veel last van overstuur, moest egt heel voorzichtig met mijn vingertje doendie los schietende bellcrank is een beetje een iffy punt ja, meestal kan je hem er gewoon weer in duwen... een oplossing zou de voor skid van RPM kunnen zijn, die heeft een andere methode om het geheel vast te zetten waardoor het niet meer los schiet...
@Rolf, waarom maak je je voor suspention harder? krijg je alleen maar minder grip van en de slash heeft al enorme onderstuur issues...
Ik neem aan dat je kleinere pinion of grotere spur bedoelt?groter pinion of kleiner spur?