Traxxas SLASH topic

Ik heb 50 voor 60 achter en dat rijdt prima, ik heb wel 4 mm aan moertjes waardoor hij niet zover uitveert maar dat zou niet mogen uitmaken.

Ik ken die set shocks aangezien iemand ze op de club ook had gekocht. Maar je kan net zo goed een stalen staaf als vering gebruiken. Dat veert net zo goed als die dingen. Die werken dus echt totaal helemaal niet. Ik zou ze terug brengen. Heeft dat clublid bij ons ook gedaan.

Als ik even impertinent mag zijn, koop losi 2" zilvere en 2.5" groene veren en 50wt oil. dan ben je een hel eind richting een werkende suspention... Heb een hele tijd zo gereden tot ik over ging naar 8ight shocks...

Ooh en STRC alu caps die wil je zoizo hebben... Dit kost al met al 20 misschien 25e en dan ben je set...

Als ik even impertinent mag zijn, koop losi 2" zilvere en 2.5" groene veren en 50wt oil. dan ben je een hel eind richting een werkende suspention...

Ooh en STRC alu caps die wil je zoizo hebben... Dit kost al met al 20 misschien 25e en dan ben je set...
+1, deze tip van Fire heb ik destijds ook opgevolgd en ik rijd nog steeds met die shocks!

je zal het niet geloven, maar ik heb van voren weer de oude shoks eronder gezet. de nieuwe bleven gewoon stuiteren als een gek, zelfs als ik de std veren (witte) overzette op de nieuwe shocks. de zuigerstangen waren prima recht. snap er geen bal van want van achteren werkt het zoals het hoort. misschien mee terug naar toemen, mogen ze daar maar rommelen..

Maar ben nog lang niet klaar. heb 2s lipo al liggen en de GOEDE XL-5 esc met low voltage. later de ezrun aanschaffen maar twijfel tussen de 5,5 en 8,5 turn. hoef geen snelheidsrecord te vestigen.

Ik heb trouwens al 2x gezien dat de bellcrack uit de onderkant van het chassis-gat schoten (uiteraard na een "slimme" maneuvre van mij) daar moet ik ook iets op verzinnen.

dat met de bellcrank heb ik ook aan het begin gehad , heb en er daarna weer goed terug ingedaan en die schiet er niet meer uit nu , is denk ik een assembly fault geweest...

die los schietende bellcrank is een beetje een iffy punt ja, meestal kan je hem er gewoon weer in duwen... een oplossing zou de voor skid van RPM kunnen zijn, die heeft een andere methode om het geheel vast te zetten waardoor het niet meer los schiet...

@Rolf, waarom maak je je voor suspention harder? krijg je alleen maar minder grip van en de slash heeft al enorme onderstuur issues...

die los schietende bellcrank is een beetje een iffy punt ja, meestal kan je hem er gewoon weer in duwen... een oplossing zou de voor skid van RPM kunnen zijn, die heeft een andere methode om het geheel vast te zetten waardoor het niet meer los schiet...

@Rolf, waarom maak je je voor suspention harder? krijg je alleen maar minder grip van en de slash heeft al enorme onderstuur issues...
beetje onderstuur vind ik niet zo erg, want ik had eerder idioot veel last van overstuur, moest egt heel voorzichtig met mijn vingertje doen

ik had geen thermometer /tempgun mee, maar de motor was veels te heet.

hoe zat het ook alweer, regelaar lichtjes warm, maar motor te heet,
ander pinion toch?
ik gebruik nu 48dp 90T om 19T
motor = 5.5T 6000kv
yeah-racing 60a regelaar + fan
2s lipo

groter pinion of kleiner spur?

vandaag met de slingshots in het mulle zand, na 6.5minuten slaat de thermiche beveiliging van de regelaar uit als de motor dan te heet is om aan te raken

Back