Traxxas SLASH topic

Ik ga een traxxas slash 4x4 kopen maar zonder een zender en een ontvanger. Is het dan mogelijk om er een ontvanger in te steken en een zender te gebruiken die niet van traxxas en met een kristal werkt? Het is een zender en een ontvanger die standaard bij een tamiya zat die ik ondertussen al een goeie 4 jaar heb.
Alvast bedankt ;-)

als je bedoeld dat de zender en de ontvanger niet van traxxas zijn dan zeker.
als de ontvanger wel van traxxas is dan moeten ze kristallen met de zelfde frequentie hebben.

kwil je zeker niet ontmoedigen hoor mathijs.. maar zon diff kost nog gene 5 dollar op ebay.. als dat een struikelblok is ofwel financieel ofwel technisch dan kan je het beter niet gaan doen :p

zijn er hier nog mensen met een gaaf gespoten kan? plaats anders eens een paar foto's dan kan ik 'geinspireerd' raken;)

@FranzD1

waarom staat jou slash zo hoog ? :p

haalt in mijn ogen het hele short-course principe deruit en zal zeker niks doen tegen het overrollen :)

@FranzD1

waarom staat jou slash zo hoog ? :p

haalt in mijn ogen het hele short-course principe deruit en zal zeker niks doen tegen het overrollen :)

de slash op die foto staat best wel hoog, mede omdat er daar geen accu in zat, was alleen ff voor de foto van de wheeliebar daar neer gezet

Uploaded with ImageShack.us

rijklaar ziet het er iets anders uit ;-)

de proline slingshots & mowhawk`s gebruik ik voor in het mulle zand, ( amethiststraat alkmaar-boekelermeer )

voor op de parkeerplaats endergelijke staat hij veel lager,
andere schokbrekers, geen 'spacers' en de Kumho bandjes
en een oude kap

maar het is nog steeds dezelfde wagen

aha vandaar :p

dat is al een stuk beter !

dat baantje met asfalt en zand ziet er erg leuk uit , rij(den) je(jullie) daar vaker ?
en waar is dat ongeveer ?

dit baantje in alkmaar, in de donkere dagen zoals nu vaak op zaterdag of zondag middag,. zomers ook vaak op de vrijdagavond

dit topic in "meetings" loopt al sinds 2009 ;-)
alkmaar-boekelermeer-off-road-afspraken
en sinds kort is er ook een 'eigen' site > www.rcm-alkmaar.nl

als je sicco (slashmaster) een PBtje of mailtje stuur, kom je net als zovelen hier op de mailinglijst en krijg je melding/uitnodiging als er iemand wil gaan rijden

lokatie in google maps Google Maps
streetview Google Maps
het is ongeveer zo`n 800meter van het AZ stadion af

Laatst bewerkt door een moderator:
Back