traxxas slayer pro 4x4

hij ziet er goed uit, maar wat kan hij allemaal. wat zt er allemaal op.
ik ben namelijk op de savage gevallen door zijn versnellingen, en zijn vele mogelijkheden van uitbreiden.

ik heb zo mijn twijfels over offroad en versnellingen eerlijk gezegd....
over mogelijkheden van uitbreiding moet je helemaal niet bij de bullet zijn, daar is haast nog niets over te vinden.... maar wie weet komt dat nog wel

greetzzz steven

Als de versnellingen van de Savage slecht zou zijn was het zeker geen populaire auto, de Savage is juist de meest populaire auto.....

+1

Als je een betrouwbare offroad wilt hebben dan kun je het makkelijkst gaan voor een savage.
Onderdelen zijn wereldwijd erg makeklijk te krijgen en de nieuwere versies zijn uit de doos al bijna onbreekbaar.
Ik heb er 2 gehad en deze waren (samen met een kyosho truggy) in vergelijking met mijn 17 andere modellen die ik in de afgelopen 8 jaar heb gehad toch het meest betrouwbaar.

Als je meer info wilt over de savage moet je maar eens een rondje maken op www.savage-central.com Daar staat echt ALLES wat je wilt weten over een Savage.

Wat voor mogelijkheden zijn er minder dan?
Als je het hebt over de ST-R(R) kan ik het volgende uit ervaring zeggen.

Hij rijdt echt als een gek, wat aanpassingen zijn wel mogelijk zoals betere schokbrekers maar verder rijdt het prima.
Qua rijgedrag is een truggy beter dan een savage maar als je die iets lager zet dan is het al aardig in de richting.

Maar ik blijf erbij. Er is geen betere basher dan een savage!

maar daar betaal je dan ook voor. en van minder mogenlijkheden bedoel ik de versnellingen en wat je er nog meer op kan zetten. (achteruit modus of een derde versnelling)

De enige offroad waar je een 2speed in wilt hebben is een savage. En dat komt puur door de manier waarop de gearbox is opgebouwd.

Op elk ander model komt is een 1speed meer dan genoeg.

tja, maar een 2 speed heeft ook voordelen. hij trekt bijvoorbeeld sneller op in vergelijking met andere modellen.

ik heb zelf ook eerst aan gedacht om een 1 speed model te nemen, maar ik vond toch de twee speed een betere optie

tja, maar een 2 speed heeft ook voordelen. hij trekt bijvoorbeeld sneller op in vergelijking met andere modellen.

ik heb zelf ook eerst aan gedacht om een 1 speed model te nemen, maar ik vond toch de twee speed een betere optie

Zo lang jij alleen naar RTR auto's blijft kijken die meestal met matige motoren en niet gematchde uitlaten geleverd worden zal je nooit het geweld van een echte motor ervaren.

daar hebben jullie alle bij gelijk in, maar een bouw pakket moet je in deze tijd van het jaar binnen bouwen. dat vinden mijn ouders geen strak plan. ik heb gene zin om het met deze kou buiten te gaan bouwen. en je zou er maar zin in hebben. ik ga pas hoogstens volgend jaar de auto opvoeren omdat ik er nu te weinig geld voor heb. zo'n motor kost ook weer snel 150 euro. en een uitlaat kost ook weer een paar euro's die ik niet heb.

daarom kijk ik nu naar de rtr auto's en niet naar de bouw pakketen.

buiten aan je auto sleutelen is opzich niet zon goed idee als je je motorblok open hebt waait er in no time rotzooi in. in de pit heb ik daar ook last van daarom haal ik ook nooit mijn motorblok daar open maar zet gewoon een ander er op.

Back