Traxxas Stampede 4x4 topic!

Dan heb je pech en kun je het alleen voor de stock kapjes houden, die worden gespoten geleverd.
Alle aftermarket kappen zijn clear

Moet je die kappen nou opnieuw spuiten etc??.

Er staat clear?

Want ik heb geen zin om de hele kap opnieuw te spuiten etc.

Stelt geen r**t voor:D er zit folie over de buitenkant.

Binnenkant met raamstikkers afplakken, binnenkant spuiten met ps-tamiya verf, Folie er af, klaar is kees.

Ik denk dat je zeker 30 min kwijt bent, drogen duurt ongeveer 3 uur.

Pak je een lichte kleur moet je een paar lagen wit in de binnenkant spuiten voor een mooi resultaat.

Omdat je de binnenkant spuit kan er gewoon niets fout gaan.

Gr Steve

Ik ben vanplan mijn Stampede 4x4 te verlagen doordat
ik een stukje van de veer van de shock af knip. Iemand ervaringen
of reacties. Plaats ze dan.
MvG

Ik zou zeggen probeer het, nee geintje.
Niet doen iig, je kan de shock verlagen door er bv een stukje benzineslang in de shock te doen.
Waarom wil je hem eigenlijk lager? En stampede hoort toch hoog?
Anders had je wel een Slash 4x4 kunnen nemen.

Waar zou ik dat stukje benzineslang dan precies in moeten doen.
MvG
P1020984.jpg

Aan de binnenkant van de shock dus, wel precies dezelfde lengte nemen, anders komt de stampede scheef te staan.
Dus shockbody open, olie opvangen ( of weggooien ) stukje benzineslang erop, opvullen met olie, en weer in elkaar zetten.
Als je het goed gedaan hebt komt de Stampede lager te staan.

Hij komt straks uit school en dan gaat hij proefrijden, of proef-raggen is misschien een betere omschrijving. Nu hopen dat alles goed afgesteld staat anders kan ik weer een avond lang sleutelen aan het apparaat.
Er kan wel veel kapot aan die auto :(, gelukkig is het allemaal los te verkrijgen en goed te vervangen.
schade tot nu toe;
draagarm voor
lager en busje tussen aandrijfas en slipkoppeling
draagarm achter
kap gescheurd
en dat in ander halve maand...

en JA, dat ligt allemaal aan de bestuurder ;)
zwijg me er stil van ik ben ook zoon brokken piloot
heb ook 2 draagarmen kapot gereden en 4 drive chafts vanachter en dan op men bandit 2 motors een draag arm en een gearing gesmolten dat ook op nog geen maand tijd
en bij men slash ook een ding kapot gereden ma da was simpel te maken de dinges waren afgesleten maar bon ik zou daarom die driveshafts willen bestellen in aluminium en ja zoveel mogelijk dingen in alu er op zetten weet iemand hier een leverancier voor of een goede site en welke onderdelen zou iemand op dit forum aanraden ?

wil mijn stampede upgraden met aluminium kan iemand mij daar bij helpen goede leveranciers of zo van die dingen

Back