Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het deel waar de kruiskoppelingen in zitten, de gaten worden ovaal en de uiteinden torderen waardoor ze breken
Zie ook bijgaand plaatje en dan gaat het om het rood omcirkelde deel:
![]()
Dat klopt, ik persoonlijk wil een wat strakkere slipper, ik hou van wheeliesbij normale acceleratie hoort de slipper helemaal niet te piepen. (verbrand/verglaasd de toplaag, en krijgt de slipper nog minder grip en slipt alleen maar meer. )
Veel beter is het de slipper vester te draaien, en gewoon de wijsvinger in bedwang te houden. ofwel, gewoon niet vanuit stilstand immens veel gas geven, en vloeiend proberen om te gaan met het gas.
(en ja, ik weet dat dat makkelijker gezegt is als gedaan.)
Even in de maual kijken zou ik zeggen. Met vier schroefjes heb je de voorkant los. En dan zal je zien dan zien dat je nu het verkeerde onderdeel hebt besteld. Jij hebt #6888x nodig. Veel succes met sleutelen
http://traxxas.com/sites/default/files/6808_explodedviews_front_100414_0.pdf
Mensen,
Op het moment dat ik de auto even stilzet, om vervolgens weer op te trekken wil hij niet voor of achteruit. De ESC brand en knippert op het moment dat ik gas geef......
Lipo cutt-of is het niet.
Anybody???
Gr,
Harold