Traxxas Stampede 4x4 topic!

Ik zat laatst aan het zoeken naar big bore shocks/ ge-upgrade shocks voor de stampede, mede omdat de 2 voorste een beetje lekken. Iemand idee van welke het beste zijn buite de shocks van traxxas zelf? Ik heb op het traxxas forum gezien dan ze veel Ten-t shocks gebruiken maar vind nergens de prijs van zo een complete set

mvg
cedric

Laatst bewerkt:
ja deze zijn ook een optie maar ze zijn zeer prijzig, ik heb ondertussen losi Ten-t shocks te koop gevonden maar dat is enkel via een E-bay shop vanuit Amerika... Zijn deze echt nergens in de EU te verkrijgen? Want doaune in België is redelijk grondig meestal. En ja ik heb al gezocht via google

Heb ondertussen mijn shock olie vervangen voor 50wt overall, nu vroeg ik me af of de springs ook vervangen moeten worden, omdat ze meestal zeggen dat als je zwaarder wt olie gebruikt je je springs ook naargelang moet aanpassen.

ik ben zelf bezig voor een Stampede 4x4 chassis, roller zonder body.
maar nu mijn vraag, kan iemand mij een voorbeeld sturen van een stampede 4x4 met slash body?
heb namelijk nog een Proline Full Fender Beetle voor de slash liggen en wil een idee hebben hoe dit er ongeveer uitziet op een Stampede 4x4 aangezien ik geen slash (meer) heb.

Zitten zeker mooie ombouw-acties tussen.

Zelf ben ik heel tevreden met mijn standaard Stampede 4x4 zoals hij uit de doos kwam.

Wellicht als de banden kaal zijn weer eens wat anders proberen...tot die tijd lekker doorknallen.

heeft er iemand hier al getest of een heatsink met fan voor een 540 motor past of passend te maken is op de standaard vxl set?

zat er ook aan te denken maar de bekabeling van de motor naar esc lijkt me in de weg te zitten daarom hoopte ik dat er iemand al een oplossing daarvoor gevonden had, anders wordt het zelf experimenteren :s

Back