Traxxas Stampede 4x4 topic!

Tip:

Plak de gaatjes aan de binnenkant van je velg dicht met gewoon plakband, en knip met een riementang kleine ronde gaatjes (stuk of 4) in het midden van het loopvlak van je band.

zo komt er geen water en zand in je band tijdens het rijden, wat er door je foams niet meer uitkomt en wat leid tot hevige onbalans in je wielen...

het gaatje in je loopvlak schijn je ook met een heetgestookt boortje te kunnen smelten, maar die riementang ging bij mij prima.

je pakt het loopvlak tussen duim en wijsvinger, vouwt het dubbel, en knipt er dan in het midden met de tang een half maantje uit. laat het los, en je hebt een mooi rond gaatje.

Succes!

PS: mooie kleur met dat blauw!

Kan me iemand zeggen of de ProLine Power Stroke Shocks betrouwbaar zijn? Welke kan ik beter aanschaffen: 1 ProLine Shocks of 2 Traxxas Big Bore?
full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb traxxas big bore shocks op mijn slash 4x4 zitten, heb ik nog geen problemen mee gehad.
doen het super goed, die ga ik ook op mijn stampede 4x4 zetten.

ik heb trouwens mijn eerste schade al gehad...
ik sprong zoals ik al tig keer had gedaan, en toen brak mijn linker achter A arm...
ga ik denk ik maar rpm op doen :rolleyes:

tenzij je gewoon een rustige of een hele goede rijder, dan kan het wel, maar met een stampede 4x4 kan je niet rustig rijden :wink:

tenzij je gewoon een rustige of een hele goede rijder, dan kan het wel, maar met een stampede 4x4 kan je niet rustig rijden :wink:
Haha, dat ligt net zoals met autorijden aan je rechtervoet of in dit geval je vinger:D
Maar mij is ook verteld dat je beter kunstof kan gebruiken i.p.v aluminium, dit buigt namelijk niet aluminium scheurt gelijk

Kan me iemand zeggen of de ProLine Power Stroke Shocks betrouwbaar zijn? Welke kan ik beter aanschaffen: 1 ProLine Shocks of 2 Traxxas ?

De powerstrokes zijn prima, maar erg duur voor hun performance. Big bore traxxas schocks doen het prima voor minder geld.

met rustig bedoel ik heen en weer op de parkkeerplaats :wink:
maar ik denk dat iedereen die een stampede 4x4 heeft, gaat bashen en crossen(anders koop je ook geen stampede), dus beter geen alu.:wink:

ik weet niet of het is toegestaan maar ik heb in de verkooptopic een paar setjes wielen aangeboden. Ik zou zeggen kijk er eens naar.

Pics.............

ok komtie! ;)

als eerste heb ik big bore shock's, deze vind ik een stuk fijner als de standaard plastic shocks, omdat ik het altijd voor elkaar krijg dat die gaan lekken... :rolleyes:
dit is zijn de voorste
full

rpm shock tower voor en achter, dit is de voorkant :D die normale heb ik al een keer gebroken tijdens het springen met mij slash 2wd sindsdien op alle traxxas auto's van mij RPM!
full

rpm armpjes voor en achter, wat mij verbaasde was dat de shock guards er gewoon op paste! zowel voor als achter!
full

de totale vernieuwde voorkant
full

bij de spur gear heb ik de allu upgrade ik vind dat plastieken ding daar maar niks...
full

hier een foto van een achter rpm armpje met shock guard en big bore shock
full

doorzichtige gearcover vond ik gewoon gaaf :rolleyes: en je kan gelijk zien of er wat tussen zit (steentjes etc.)
full

en nog een lipo 5000 mAh 30c :D
full

en een totaal plaatje...
full

en nu wachten op een pakketje van rcscrewz!

Wow dat ziet er goed uit!:thumbsup:

Alleen de doorzichtige gearcover.Erg leuk maar, heb ik ook op de slash 4x4 zitten,Die blijft niet lang doorzichtig door de hitte slaat die aan en verkleurt het plastic.:(

Back