Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
er zit ook nog een andere beugel bij voor je accu's, misschien dat ze dan beter passen.
hoe rijdt ie met lipo's? moet bij mij nog me stekkers veranderen maar me soldeerbout wordt niet echt warm in de schuur
@ goofer
je foto's zijn helaas niet echt zichtbaar....![]()
Zal eens proberen een filmpje te maken een van de volgende dagen.
Hier dan mijn filmpje:
HD Dueller CVD, E Stampede 4x4, FLM26317
Heb met de zoekfunctie in dit forum proberen te zoeken maar vond niet direct oplossingen met kruiskoppeling, cardan,... Traxxas heeft onderdelen 6851R in zijn lijst met spareparts staan maar niet in voorraad...
Iemand die me wat op weg kan helpen met een goede oplossing?
Het is ook niet echt een probleem. Maar van een RTR auto verwacht ik niet dat er iets aan de basisafstellingen mankeert. Het is toch juist bedoeld voor een Noob als ik, dat je er niks aan hoeft te doen.
Dan zouden ze in de handleiding moeten vermelden dat je eerst moet nagaan of de diverse afstellingen wel kloppen.
Ik vermeld het hier zodat ieder ander er op kan letten, toch zonde dat het plastic euh... stangje... nu al is ingesleten.
Het slechte nieuws is dat hij vandaag de linker draagarm aan vellen gereden heeft.
:bad-words:nweer: :nooo: Hij heeft meteen een humeur om op te schieten.
een tip :
het maakt niet uit welk merk en welk RTR model men aanschaft. het is slim om alles na te kijken. misschien zit er een schroefje los. is een servo niet helemaal goed gecentreerd.
alles word in azie aan de lopende band in elkaar geschroefd. bij voorkeur door een minderjarig persoon die werkdagen moet maken van 14 uur.
en een foutje is er dan zo ingeslopen..