Traxxas Stampede 4x4 topic!

De Stampede 4x4 is zo'n veelzijdig wagentje, van stock monster truck tot Hyper TT kloon.

Vond het al een leuke auto, maar na het zien van de URC Shapeshifter moest ik er eentje hebben.

http://www.xs4all.nl/~rhorta/TEMP/DSCF0313_S.JPG

HPI kap 2cm lager, MMP + 3800 en met sc wielsetje dat ik hier heb gekocht (thx André).

Eerste ritje zit er op, volgende week als monster truck met Monster Jam wielen en daarna een Hyper TT mod - de onderdelen heb ik al.

Ruy

Laatst bewerkt:
als het goed is krijg ik deze of volgende week mijn nieuwe motorsetje binnen voor in de stampede, de eZRun SC8 met 2700kv motor.
Iemand al ervaring met dit setje in de stampede 4x4?

nope, ik heb nog gewoon de vxl er in zitten...

ik heb nu wel een schroeven en kogelager set van rcscrewz geïnstalleerd, die kwamen gister binnen.. :D

Mijn nieuw kapje :worship:

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ach voor de eerste keer gaat het wel, maar nu weet ik hoe het moet (en niet moet) dus de tweede word een stuk mooier ;)

@ P@tje, mooie bak!

ik heb een vraagje :)
gisteren de ezrun sc8 2700kv 4pole set voor mijn stampede 4x4 binnen gekregen
iemand een idee wat voor vertanding ik het best kan gebruiken in een verder standaard stampede 4x4?
Ik geloof dat het standaard 32DP is? en heb nu dan een pinion ook met 5mm as nodig.

ik denk dat je hem wel hoger als standaard kan vertanden, omdat je nu een 4 pole motor er in doet = meer trekkracht.

ik denk ook dat je het proefondervindelijk moet uitzoeken, met een paar pinions bij de hand :rolleyes:

my 2 cents..

Back