Traxxas Stampede 4x4 topic!

Inmiddels setje Monster Jam wielen voor de monster truck look en vandaag mijn Truggy conversie samengesteld. Ik ben tevreden met het resultaat. Morgen probeer ik wat foto's te maken en uploaden.

HB Lightning 10 vleugel en bevestiging, daarnaast de anti rol beugel voor de Slash 4x4, ophanging laag, Losi veertjes (2" groen voor en 2.5" blauw achter). Beetje spelen met de body, ingekorte traxxas body posts in combinatie met wat eigen knutsel werk. De HoBao TT kap maakt het compleet.

De kap moet ik nog spuiten.

Een paar minuten en je hebt een aantal trucks met één chassis, Monster Truck, Stadium Truck en Truggy. Ok, je hebt wat extra bodies, wielen en onderdelen nodig, maar leuk is het wel.

Nu nog die plaatjes...

Nu dan met plaatjes:

IMG_9722_s.JPG

IMG_9709_s.JPG

IMG_9717_s.JPG

Zo zag hij er twee weken gelden uit

DSCF0313_S.JPG

De Monster Jam wielen op de Truggy lookalike zijn voor de lol, geldt ook voor de bumper en wheelie bar.

Laatst bewerkt:
Zo ziet deze dame er wel erg naakt uit, dus nu maar met kleding.

IMG_9820_s.JPG_effected.jpg

IMG_9807_s.JPG

IMG_9815_s.JPG

IMG_9816_s.JPG

Definitieve versie van de TT-kloon zal zonder bumper, wheelie bar en Monster Jams rijden, maar dan zie je nauwelijks meer dat het een Stampede 4x4 is. Dus voor de foto :cool:

Weer genoeg eigenge...l en terug mijn bed in - griep.

ik zal nooit een traxxas bezitten maar vind niet echt veel mis met de prijs, de reguliere modellen zijn al best snel en compleet en rtr, ideaal voor beginners

Ach ik snap de reactie van de traxxas lover wel;), maar als je een traxxas een beetje " hufterproof" wil maken heb je toch de nodige investeringen nodig , die uiteraard weer bovenop de aanschafprijs komt , neem bv de e-maxx.Of de slash 4x4 .
Ze zijn qwa instap model aardig kompleet voor de startende modelbouwer, zender,accu, esc ect ,maar voor minder heb je een veel sterke auto's als alternatief , die weliswaar niet gelijk rtr maar met betere electronics bijna aan de aanschaf waarde komen van de " speelgoed" traxxas , en gelijk duurzamer zijn.Ook hier is al in het verleden genoeg over gediscusseerd.
Maar de traxxas lover zal dit niet zien ;), :razz: :bye: Ruy horta :mrgreen:

Ieder zijn ding.........

Nou Q-racing... voor iemand die het niet zo op Traxxas heeft ben je wel een beetje verdwaald...Of vind je het iets bijdragen in een traxxas topic? Ik snap de toegevoegde waarde niet...

Traxxas is aardig bulletproof, en er zijn altijd betere dingen te koop, maar dat is voor iedereen anders...

Nieuwe XO bijvoorbeeld...100Mph uit de doos... dat is in mijn ogen geen "speelgoed-traxxas" en ik heb ook nog geen ander gerenommeerd merk gezien die dat eerder heeft gedaan. (om maar een voorbeeld te noemen) Waterproof (écht waterproof) electronics... ook niet zo vaak gezien bij betaalbare modellen... zo kan je best nog wel even doorgaan. Traxxas heeft in de afgelopen jaren zeer succesvol de europeese markt bestormd en dat succes hebben ze niet met onzinproducten verkregen.

Ik heb een afwisselende collectie van ± 50 auto's van verschillende merken en moet zeggen dat ik een hele hoop fun beleef aan de traxxas wagens. Veel waar voor hun geld, goedkoop te onderhouden, snel en kunnen tegen een stootje. Wat wil je nog meer.

Maargoed... ieder zijn ding... je lijkt me hier in het Stampede 4X4 topic gewoon een beetje verdwaald.

Laten we weer verder gaan met positieve bijdrages...

Iemand ervaring met outerwears? blijft de boel lekker koel onder zo'n sok?

Back