Traxxas Stampede 4x4 topic!

Ach je zal het wel weten met een wisselende collectie van 50 plus rc spul :mrgreen: en wat ik al zei: ieder zijn ding en merk .... Verbaasd wel dat je de truc met de badmuts nog niet kent als zo'n doorgewinterde rc piloot, laat staan de temp's.
Maar de badmuts truc werkt goed en het is raadzaam om altijd je temperatuur van je electronica te bewaken:wink:

Je begint grof te worden, laten we het gezellig houden svp

Omdat ? , forum is een openbaar discussie platform.
Daar kan je dus negatief of positieve reacties krijgen en discussies. Nu enkel niet het positieve zien , en daarbij is iemand met een wisselde collectie van zoveel rc spul aardig een doorgewinterde rc piloot, in mijn ogen.
Als je dan zo te koop loopt met zijn uitgaven in rc spul verwacht je nogmaals een dosis ervaring zeker mbt de temperaturen e.d , maar iedereen kan nog wat leren !.

Maar goed vindt de tip met de badmuts niet grof eerder
"fijntjes":wink:

Laatst bewerkt:
Ach er is altijd wel een pikorde.

:cool:

Nikon en Canon gebruikers vinden zichzelf heel wat, Hasselblatt, Zeiss en Leica etc gebruikers lachen daar weer om.

:rolleyes:

Traxxas is een beetje de Canon van rc, maar wat ze doen doen ze redelijk goed en met succes.

Nogmaals ik ben geen fan boy, mijn volgende aankoop zal niet van Traxxas komen (axial), maar de stampede 4x4 vind ik gewoon erg leuk.

...en muts in combinatie met bad is niet grof.

dit hoort misschien wel niet in dit topic maar omdat ik niet wist waar ik het anders zou moeten plaatsen, plaats ik het hier maar. Ik heb nood aan een nieuwe lader, momenteel rijd ik enkel nog om nimh maar wil bij het kopen van een nieuwe lader toch eentje die ook lipo's kan laden. Kunnen jullie mij een goede aanraden? budget is rond de 100 euro

mvg

Cedric

Je kunt ook kijken naar de Carson duo lader die nu bij Shamrock in de aanbieding is, maar een (goedkopere) Imax B6 AC werkt ook prima.

Succes!

Gebruik zelf de imax b6, nog nooit problemen mee gehad.
Goede lader voor zijn prijs

ik gebruik ook al tijden een imax b6, zowel voor lipo als nimh, geen problemen mee en cellen zijn altijd goed gebalanceerd bij lipo's.

Met wat voor banden/velg combinatie rijdt iedereen hier eigenlijk?
Zelf opzoek naar een leuk asfalt setje en een setje voor een wat hardere kleiachtige/gravel ondergrond

Mbt. paddles (proline in dit geval)
is het beter om de Sand Paw rondom te doen of Sand Paw achter en een band als The Edge voorop?

Tsja, ik ben erg tevreden met de standaard banden... heb tot op heden nog geen noodzaak gezien die te wisselen. Alleen nat on-road zijn ze echt flut, je glibbert dan alle kanten op.

De banden van Pro-Line zien er ook lekker grof uit, dus die zullen het offroad best goed doen denk ik...

dueling-facepalms-star-trek-facepalm-riker-jean-luc-picard-e-demotivational-poster-1268658138.jpg

ik heb net gezien dat de Graupner Ultramat 14 plus in de aanbieding is bij shamrock (is in de buurt dus kan ik afhalen) heeft iemand hier goede ervaringen mee?

mvg
Cedric

vind zo'n truggy conversie ook erg strak maar ik heb mijn stampede verlengd met slash chassis, iemand enig idee of hier ook een (redelijk) passende truggy body voor te krijgen is?
Wordt een 1:8 truggy kap lijkt me voor op een slash, en dan uiteraard nog een vleugel

moet je denk ik voor de schaal ook langere armen etc hebben?

voor de body moet je denk ik wat meten er staan wel afmetingen bij body's op webwinkels.
als je het niet zeker weet kan je een body bij Conrad kopen, die zijn redelijk goedkoop.

Back