Traxxas Stampede 4x4 topic!

Zijn er onder jullie meer die ervaring hebben met de lagers van rcskrewz? Scheelt dit erg veel, of moeten ze net zo vaak uit elkaar als de originelen voor schoonmaken? Want ze zijn geen RVS toch?

De assen van MIP die er bij mij nu achter onder liggen houden het perfect, alleen je moet ze wel goed drogen ivm roest. Ik zag dat je er ook al had van GMP.

BTW, voor de mensen in de buurt van Kaatsheuvel, hier komt nu ook een Traxxas winkel die ook bijna alle onderdelen op voorraad willen hebben , dit is wel lekker als je zoals ik in de buurt woont en je op de fiets zaterdag laat nog even snel iets kunt halen :)

ik gebruik ook al tijden een imax b6, zowel voor lipo als nimh, geen problemen mee en cellen zijn altijd goed gebalanceerd bij lipo's.

Met wat voor banden/velg combinatie rijdt iedereen hier eigenlijk?
Zelf opzoek naar een leuk asfalt setje en een setje voor een wat hardere kleiachtige/gravel ondergrond

Mbt. paddles (proline in dit geval)
is het beter om de Sand Paw rondom te doen of Sand Paw achter en een band als The Edge voorop?

Zijn er idd onder jullie meer die een verschillende set hebben voor asfalt, en voor offroad, en zo ja hoe doen jullie dit met de vering? Ivm omrollen in bochten :)

En heeft iemand van jullie de extra pinion gear al wel eens geprobeerd?

Zelf ben ik namelijk op zoek naar een goede banden/vering afstelling voor op het asfalt, (en dan met de extra pinion gear) voor de afwisseling ten opzichte van bashen :p

Zijn er onder jullie meer die ervaring hebben met de lagers van rcskrewz? Scheelt dit erg veel, of moeten ze net zo vaak uit elkaar als de originelen voor schoonmaken? Want ze zijn geen RVS toch?

:)

Ik heb een setje schroeven en lagers van rcscrewz, ik kan wel merken dat de aandrijving soepeler loopt met deze kogellagers er in, maar ik heb er pas 1 keer mee gereden...

rubenbosman ziet er mooi uit! Heb je nu dat de aandrijf assen sneller stuk gaan of valt dat mee?

mijn conversie is nog niet af, maar ik heb geen problemen met de assen, ook niet bij mijn slash 4x4

vandaag is mijn body van de ofna hyper 10tt binnengekomen en na wat passen en op de site van "the Jang" te hebben gekeken, heb ik hem er op zitten.

hier het totaal plaatje:

full

full

full

full

full

full

er komen in de toekomst nog andere sc wielen en banden, en die zijn dan ook BLACK!!!! :D

Laatst bewerkt door een moderator:
@ rubenbosman Nice man, en hoe rijd ie?
Heb je trouwens nog steeds de big bore shocks? Maar dan met andere vering?
En jij hield toch (voorlopig?) ook de Velinion moter met esc erin? Gebruik je daar een 3s lipo op?

Is er niemand hier die toevallig switch tussen off en on road? En iemand die ervaring heeft met die extra pinion die erbij zat?

@ rubenbosman Nice man, en hoe rijd ie?
Heb je trouwens nog steeds de big bore shocks? Maar dan met andere vering?
En jij hield toch (voorlopig?) ook de Velinion moter met esc erin? Gebruik je daar een 3s lipo op?

ik heb er nog niet mee gereden.. er zitten inderdaad big bore shocks op, en andere vering. ik verwacht nog veren van losi.

ik rij nog met de velinion motor en esc, omdat dit recreatief rijden is heb ik nog niks anders nodig gehad. ik rij nog gewoon met 2s lipo, of als ik in een lollige bui ben met de bijgeleverde nimh! :D

Back