Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het gaat hier om het 4x4 topic hé, dus het 2wd verhaal gaat hier niet op.
Dat van de service valt wel mee, er zijn goede en slechte ervaringen, dat geldt voor een aantal andere rc zaken ook, dat overdrijven met de snelheid is niet alleen bij toemen , ook bij andere zaken .....(marketing) , als de snelheid belangrijk is voor je , moet je deze auto niet kopen , maar voor een e-revo gaan bv , tuurlijk andere looks e.d .
Garantie op traxxas geldt wereld wijdt , dus als er wat kapot gaat wordt , en het valt onder de garantie bepalingen traxxas , wordt het altijd gerepareerd , cq vervangen door traxxas , daar kan de genoemde winkel niks aan veranderen.....
Daarbij is een bv 2wd sneller dan een 4wd , en vergt een 2wd meer van de bestuurder dan 4wd .Op echt off-road terrein is dan de 4wd in het voordeel , maar vergt ook meer onderhoud en meer kans op kapot raken van bv de aandrijfassen , omdat er meer in zitten dan bij de 2wd ect , ect ..
Rijtijden met lipo's verschilt ook hoe jij je "gas vinger" in bedwang houdt en rijdt , de 1 rijdt op een 4000mah lipo 20 minuten en de ander 35 minuten ,een tweede accu kopen is altijd beter voor wat langere rijtijden ....
Let wel volg gas rijden vergt minder vermogen, dan remmen en optrekken , dus 35 minuten kan evt wel worden gehaald als je bv continue rondjes zou rijden op een oval vol gas.....allemaal theorie ,best mogelijk in praktijk .
Dat een 4 x 4 kwetsbaarder is dan een 2 WD ben ik niet geheel met je eens, ik rij zelf een AWD die oorspronkelijk ontwikkeld is als rallywagen met 300+ pk, en juist door de AWD word de kracht van de motor verdeeld over de 4 wielen, en krijgen de assen per as minder te voorduren dan als je dezelfde kracht over 2 assen verdeeld, dit is ook merkbaar aan de slijtage van de banden, deze is ook gelijkmatiger dan bij een 2 WD.
Ps Ik kies deze Stampede 4 x 4 niet vanwege zijn topsnelheid, maar om de auto aan te prijzen op je site als firma met een onhaalbare topsnelheid klopt ook van geen meter, wat zal hij zeggen als je terug gaat omdat hij de opgegeven snelheid niet haald? Ik heb er 2 maanden over gedaan om een beschadigd artikel vervangen te krijgen voor een onbeschadigd.
Dit soort bedrijven noemen ze de dozen schuivers, snel omzet maken zonder de bijbehorende service
Jan
Volgens de schema's zou de Traxxas Stampede 6708L dus de orginele Traxxas set met 4000Mah 7.4V Lipo ongeveer 40+ MPH halen, dus dat zou +/- 65 KM zijn, dus Toemen overdrijft 20 km, ik heb ook niet veel vertrouwen in deze firma, service staat op een laag pitje bij ze.
En jij weet hoe hun service is vanuit nootdorp? Lol. Ik kom er al jaren, en altijd goed geholpen en netjes behandeld. Ik weet niet hoe het online verloopt, maar in de winkel top!
In kaatsheuvel zit idd een goede rc shop. Ben wel de naam vergeten. Google weet dat wel....
Ze lijken wat smaller dan de stock talons, of niet?