Traxxas Summit 1/8 rijd vanzelf ...

Ik zou hem inderdaad Brushed houden, dan slijt alles minder snel, zeker bij de Summit met de extra onderdelen voor de versnellingen etc.
Dat is inderdaad vaak het probleem met "waterproof " auto's, de electronica kan het vaak hebben, maar de assen, schroeven, diffs etc zijn allemaal van gewoon staal, en dat gaat dus roesten.
Zonde dat u hem verkoopt, ik zou hem houden, is een mooie set zo, en het geld krijgt u helaas niet meer terug ben ik bang.

Moet de antenne pijp dan ook niet dicht zitten, daar komt het nu toch door naar binnen?

Klopt, daarom zit dit er vaak op:

https://www.google.nl/search?q=ante...K3em6u-vM:&usg=__ZnBQUablrP8Jx-1RFwC4g6Rt5U0=

Waarom hou je hem zelf niet ?
Toch zonde als je er zoveel geld hebt in gestoken .
Zag je vraagprijs van 699 euro daar koop je ook een nieuwe voor met lipo's
http://www.toemen.nl/summit-electro...-19506.html?osCsid=5br7u917ouojcqrdkh2m5mief1
Compleet met garantie en niewe zender en body.

Klopt. Maar zoals ik eerder aanhaalde :
" 'k Zit inderdaad bijna aan de prijs van een nieuw exemplaar.
Maar een nieuw exemplaar heeft geen INOX schroeven en kogellagers van RcScrewz.
En ook geen allu duw- en spoorstangen.
En ook geen extra Dewalt motor.

In mijn ogen is die nu beter dan een nieuw exemplaar.
Zeker als je offroad in het nat gaat rijden.
Roestvrij zou verplicht moeten zijn op waterproof RC wagens ! :) "

Zonde dat je er zo veel geld in steekt en dan verkoopt. Dan maak je alleen maar verlies lijkt me?!

Als ik hem voor 699 kan verkopen, dan win ik er 50 euro op ! ;-)
Het gaat er niet om, om de winst of het verlies maar eerder om het opknappen.
En natuurlijk ook om het monteren en demonteren en het resultaat nadien !

Ik heb er zo al een 8-tal aangepakt het laatste jaar.
Zolang ik maar uit de kosten kom, blijft het plezant.

Ik zou hem inderdaad Brushed houden, dan slijt alles minder snel, zeker bij de Summit met de extra onderdelen voor de versnellingen etc.
Dat is inderdaad vaak het probleem met "waterproof " auto's, de electronica kan het vaak hebben, maar de assen, schroeven, diffs etc zijn allemaal van gewoon staal, en dat gaat dus roesten.
Zonde dat u hem verkoopt, ik zou hem houden, is een mooie set zo, en het geld krijgt u helaas niet meer terug ben ik bang.

Klopt, daarom zit dit er vaak op:

https://www.google.nl/search?q=antenna+tube+end&biw=1600&bih=775&tbm=isch&imgil=7zdm_K3em6u-vM%3A%3BPx-rZiH_tcUBQM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.ebay.co.uk%252Fitm%252F2-x-Black-Rubber-3mm-Aerial-Caps-Antenna-Cap-Cover-RC-Accessories-Tube-End-%252F361029897089&source=iu&pf=m&fir=7zdm_K3em6u-vM%3A%2CPx-rZiH_tcUBQM%2C_&usg=__ZnBQUablrP8Jx-1RFwC4g6Rt5U0=&ved=0CCwQyjdqFQoTCKysn46X2ccCFchaFAodhaMExg&ei=1VrnVeztLMi1UYXHkrAM#imgrc=7zdm_K3em6u-vM:&usg=__ZnBQUablrP8Jx-1RFwC4g6Rt5U0=

Als ik die Thunder Tiger Ts4n voor nette prijs kan verkopen, dan ga ik hem houden.
Maar mocht ik iemand vinden die 699 wil betalen, dan mag hij weg.

Geloof het of niet maar ik heb een bod van 699 euro via Tweedehands op die Traxxas Summit.
Die persoon wil er deze week komen naar kijken ...

Let's hope !
Dan kan ik mij op het volgende schieten.

;-)

Ja, inderdaad want tot nu toe geen reactie.
Alhoewel ik nochtans een gsm nummer heb ontvangen.
Morgen bel ik eens ...

Als volgend project ben ik mijn HPI Trophy Truggy volledig van Inox vijzen van RcScrewz aan het voorzien.
Met het geld zou ik misschien eens voor een Vorza gaan van HPI of een E-Max van Traxxas ?
Of misschien eens een indoor baan model ?
Ideeën ?

Greetz,

SoDa

Ik vrees hetzelfde. Als je summit of erevo invult in de zoekfunctie krijg je lipo's die er voor zijn gemaakt. Deze hebben ook al Traxxas connectors en passen uiteraard precies!

Ik vrees hetzelfde. Als je summit of erevo invult in de zoekfunctie krijg je lipo's die er voor zijn gemaakt. Deze hebben ook al Traxxas connectors en passen uiteraard precies!

Daarnet met die gasten van HobbyKing aan op de Chat gecommuniceerd.
Alle lipo's met Traxxas connectoren zijn er uit !
Vandaar dat het moeilijker is.
Een aantal weken geleden hadden ze nog NanoTech's specifiek voor de e-revo en de summit maar nu niet meer.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ze lijken wel vrij dun, misschien dat het daarom kan?
Kun je niet twee gaatjes boren in het chassis, waar je de pluggen door in de accu kan steken?

Zoals je ziet past het prima, ik heb een stukje schuim aan de achterkant gedaan zodat de lipo niet heen en weer kan.

Vr, groet,

Rob

Back