Hmm, dan toch maar even drie standen diflock zien te fabriceren, want full lock draaicirkel is inderdaad wel een beetje log. Full lock is volgens mij alleen zinnig als je tot aan je assen in et los zand staat ofzo.
Dan moet ik et bordje toch blijven gebruiken, anders kom ik kanalen te kort (stuur, gas, gear, lock, lampen, claxon, en 2 kanalen voor headtracking)
Misschien niet zo heel relevant voor dit topic, maar ik heb al vorderingen met de tonka summit.
Stuurtje doet et, sterk genoeg om de arm van et kereltje rond te trekken.
Claxon ook (is 120dBi scooter claxon, sirene komt te vervallen)
Videogear getest op een beugel die de summit imiteert zodat ik weet of het werkt voordat ik in de body ga boren/popnagelen. Resultaten voor video waren behoorlijk goed, ruim 1km line of sight, had verder gekunt maar UHF hield ermee op door een rottige antenne. Nieuwe bipool antenne zou et moeten oplossen voor nog meer afstand.
Gozer zonder kop (want camera) samen met mokkel zijn inmiddels ook gearriveerd.
Zender is inmiddels ook deze geworden. Zeer fijn ding voor 40 euro, en met een beetje knutselen is er firmware op te flashen waar een normaal merk van 200 euro nog een puntje aan kan zuigen. Ook heb ik er headtrackingpoort en een aftapping voor UHF module in gebouwd.
Oh, wat misschien nog wel interessant is voor mede summit rijders, ik heb er twee keer 4s 5000mAh in kunnen lepelen.
Dat waren deze bakstenen:
http://hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=21371
Heb wel ALLES uit de accu bakken moeten peuteren, zelfs et schuim, maar het zit als gegoten.