Traxxas Summit topic!

Same here. rijdt makkelijk 45min op 5000mAh 3s lipo's. Ik denk dat je op 8000mAh 2s lipo's makkelijk een uurtje moet kunnen halen. ervan uit gaande dat je niet continue vol-gas rijdt. (Als dat het geval is, zou je eigenlijk beter een andere auto kunnen halen. :mrgreen: )

Haha nee de summit is om lekker mee door et bos te krabbelen, athans dat ben ik ermee van plan. ;)
Maar uitgerekend die accu is weer op bij hobbyking. :(

Laatste voorraad was 16 maart en ze vullen et iedere maand aan, dus nog even geduld denk ik..
Heeft er toevallig nog iemand zin om een buddycode te doen met die accus?

Hehe ja ik heb geen benul wat die dikke 775 motors trekken. ;)
En nu zijn die accus weer op.. altijd etzelfde liedje bij hobbyking..

Geloof dat het max vermogen nog geen 300 Watt was , valt dus wel mee ;)

Ik had op ebay 4 stuks 2s 5000 mAh 20C van RC-labs , die heb ik samengevoegd tot 2x 2S2P van 10.000mAh ...

Met de standaard brushed spullen kon ik makkelijk om en nabij een uur flink doorrijden voor de lipo savers begonnen te piepen.

300 watt is echt niet veel inderdaad, ik had hem ruim in de 500 geschat.

Vier stuks RC lab 2s 5000mAh gaat al dik in de 140 dollar zitten zie ik,
dus relatief gezien is dat eigenlijk wel weer erg weinig capaciteit voor je geld.
Met RC labs kost het per 14 dollar 1000mAh, met Zippy kost het slechts 7,50 dollar per 1000mAh.
Hopelijk komt die compact pack snel weer in stock. ;)

Nee het valt echt wel mee , zijn een aantal slimmerikken gaan zoeken en ze kwamen bij een Mabuchi uit die aan de 297 Watt max kwam geloof ik.

140 dollar :?: Zoveel heb ik volgens mij niet betaald toen :confused:

de 5000 zippy's heb ik gekocht bij hobbyking duitsland, waren iets van 17 dollar.
Ik was 65 euro incl. verzenden kwijt voor 4 stuks 2s 5000 zippy 20-30c

Ik heb in de summit een DeWalt motor gemonteerd, en die heeft best wat meer power dan de 775.
Een half uurtje op 5000ma is goed te doen, en dan rijdt en springt mijn zoon eigenlijk volcontinue...

hoe krijg je bij Hking een premium account?

hoe krijg je bij Hking een premium account?

Eerste keer dat je wat besteld ben je gold member.
Na een bestelling of 8 wordt je platinum member.
Als je zoveel besteld als ik, wordt je elite member.

Zo gaat het.

Het verschil tussen elite en platinum is niet zo groot overigens.
De prijzen verschillen nauwelijks van platinum maar je krijgt wel een extra knopje "bug the boss" om artikelen in back order wat prioriteit te geven, en dat werkt wel, maar je moet evengoed wachten tot iets in stock is..

Waar halen jullie trouwens goedkoop een paar bandjes voor de summit?
Of ben je per definitie gewoon 100 euro kwijt voor een setje + verzendkosten? ;)

2ehands schiet niet op denk ik? ;)
Welke bandjes maakt me niet zoveel uit eigenlijk,
zolang et maar redelijk in vorm blijft als ik ermee door et bos kar.
Ik ben ook niet vies van "nep" merken trouwens, origineel hoeft niet.

Tsja die van mij zijn 2ehands en vrij rot, dus uitmaken doet et zeker wel. ;)

Ik rijd stock titan 775, en ik wil hem straks vrij zwaar beladen (metale tonka body met FPV spul) in het bos gaan rijden. Dat betekend zand, bladeren en takken, en af en toe in high gear over de bospadjes jakkeren. Dan kan ik et beste gewoon "monster" wielen gaan rijden, toch? Ik heb er nog een setje smalle noppen bandjes bij gekregen, maar die zijn meer geschikt voor plat zand denk ik?

Ik zoek gewoon een paar goedkope bandjes die enigzins op et origineel lijken.
Dat chrome en gekleurde velgen hoeft voor mij allemaal niet, dat zie ik toch niet van achter et stuur. ;)

Als je echt monsterbanden wil ga je wel je assen zwaar beladen.
Heb straks een setje echte monsterbanden over, maar of dat gaat op een summit.;-)

De stock bandjes zijn toch monstertruck bandjes? Of niet?
Zolang ik maar een beetje in et bos van de padjes af kan vind ik et al best. ;)

Jullie hebben ze vast al wel een keer gezien, maar hier ben ik mee bezig:

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb er pro-line trenchers-X (let op de "X" !) voor gekocht. betaalbaar bij rc-racing twenthe

Hmm op hun site hebben ze ze iig niet, heb je ze in de winkel gekocht?
Et zijn in ieder geval wel mooie bandjes, et zijn echte allrounders denk ik.
Mag ik vragen wat je ervoor betaald hebt? ;)

EDIT
Net even de maat bekeken, is 10cm diameter niet wat klein voor zon joekel van een summit?

Back