Traxxas XO-1

Banden ff ruw maken zou ik sowieso doen met verse rubberbanden , en het is nog wel zo simpel....
Beetje ruwe stenen of asfalt , auto vast houden en ff een keer goed gas geven.

Zal waarschijnlijk al een hoop schelen in de grip en daarmee het rijgedrag

ik zou een baksteen op het dak leggen! zo een overroepen hoopje speelgoed. je moet goed gek zijn dit te kopen

Banden ff ruw maken zou ik sowieso doen met verse rubberbanden , en het is nog wel zo simpel....
Beetje ruwe stenen of asfalt , auto vast houden en ff een keer goed gas geven.

Zal waarschijnlijk al een hoop schelen in de grip en daarmee het rijgedrag

Volgens de laatste berichten is de XO-1 media februari in Nederland verkrijgbaar. Die van mij komt uit Duitsland, dus wellicht eerder (of later). Ik meld me

Wat een apparaat.
160 km/h per uur is gewoon ziek.

mijn 1/8 elektro buggy loopt ongeveer 65 km/h, en mij kyosho tf-5 loopt 90.
Daarom het gas al terug geregeld naar 70 % omdat hij anders gaat swabberen als ik ermee over de parkeerplaats rij.

die traxxas loopt nog eens 70 km/h harder.
Als traxxas winst wil maken moeten ze de onderdelen allemaal 1 euro duurder maken.

groeten, wesley

Wauw!!
Mooie auto om mee heen....en terug te rijden.
En weer heen....en weer terug, en nog es heen...en terug.
Etc, etc.

is dat niet met elke auto zo? SC rondje rondje rondje rondje etc.
Dan is een basher nog het meest veelzijdig ;-)
Is altijd makkelijk een auto afbranden als je m niet gaat kopen.

Doet me denken aan:

En wat betreft modelBOUW, 100% van traxxas materiaal komt kant en klaar zo uit de doos, vandaar dat het consumenten spul is welke de gros van de mensen niet hoeven te bouwen, maar zo kunnen rijden.
Dus das niet echt een verrassing, mits je nooit van traxxas hebt gehoord ;-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Omdat ie op zn dak gaat als ie een bocht moet nemen.
Bedankt dat je me vergelijkt met de Jang, ik zie dit als een groot kompliment!!

elke dag zoek ik weer bij laatste uploads naar filmpjes, louter flip overs, ding deugt onvoldoende voor de prijs, ook heeft nog niemand de 100 mph op gps gehaald

elke dag zoek ik weer bij laatste uploads naar filmpjes, louter flip overs, ding deugt onvoldoende voor de prijs, ook heeft nog niemand de 100 mph op gps gehaald

Komt dat niet een beetje omdat de gemiddelde Traxxas fan een offroader is en denkt dat dit speeltje wel op een beetje asfalt te besturen is?
Begrijp mij niet verkeerd maar als een een beetje ruw en hobbelig asfalt hebt moet je dat eens 7x vergroten en dan proberen er met een F1 overheen te rijden.....

Wil je lol maken, ga dan naar een oval wielerbaan....

is dat niet met elke auto zo? SC rondje rondje rondje rondje etc.
Dan is een basher nog het meest veelzijdig ;-)
Is altijd makkelijk een auto afbranden als je m niet gaat kopen.

Tjah, als ik ga rijden is het altijd met een paar vrienden. Das dan gewoon met elkaar rondjes rijden. Achterop rijden, voorop rijden, pushen, deur toe houden, ...

Als ik alleen rij is het om nieuwe onderdelen/setups te testen. Naast circuit rijden ben ik op 5min beu.

ik verveel me ook zeker niet!.

Alleen zo vervelend dat je in het begin denkt het ook wel even te doen, om er vervolgens achter te komen dat je nog hééél veel te leren hebt. Maar wel kicken als het na een paar duizend rondjes wel begint te lukken, en je het kunstje onder de knie begint te krijgen/

Dat bedoel ik.
De straat op en neer (zonder de stoeprandjes te raken) is saai.
Op een circuit rijden en vanalles uitproberen om sneller rond te geraken (banden, shocks, diffs, gewichten etc.), het liefst samen met anderen en die dan voor proberen te blijven, is toch vele malen boeiender!!

Juist met rondjes op een circuit rijden zal je merken dat niet alleen je stuurkunsten aan het verbeteren bent maar ook nog eens veel intensiever met de setup van de auto bezig bent.
Begrippen zoals apex, grip, onderstuur, overstuur, tandwielverhoudingen, setup etc. beginnen ineens een echte betekenis te krijgen, meer dan een gemiddelde basher op een open terrein zal begrijpen

Vind het jammer dat we hier in Meppel geen baan hebben :(.
Als er hier wel een was had ik er elke vrijdag-avond, zaterdag en zondag gestaan, on- of offroad maakt niet uit.
Dat gebash begint mij echt mijn neus uit te komen :p.
Kan ook niet wachten om mijn M05 (die ik nog niet heb) een keer over een baan te sturen!

De eerste filmpjes al gezien op youtube, en bijna niemand kan er mee omgaan, je hebt op z'n minst een maasvlakte nodig om tot de limits te gaan.

Er staan nu al wat kleine crashes op beeld hihi

deze dan:

[URL="
XO-1 track test Mike's Hobby Shop 01-23-12.wmv - YouTube[/URL]

Een echte Amerikaan, keihard op het rechte stuk, maar owee als er en bocht genomen moet worden. Wat een onding zeg.

Ik zag het, ik vraag mij af als er een bandensmeer is gebruikt en eigenlijk schreeuwt het om foam banden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back