Traxxas XO-1

Veel onduidelijkheden omtrent beschikbaarheid van de XO-1. Rc connect zegt dat ze hopen dat de auto begin maart in de winkels verkrijgbaar is. Toemen, gebruikmakend van andere importeur, geeft aan alle kleuren vanaf 25 feb uit te leveren. Heeft iemand van jullie nog info hieromtrent?

Ja bij toemen ben je gemiddelt 100 tot 200 euro meer geld kwijt voor een xo-1.

Wacht gewoon een half jaar en dan is deze te koop voor een eurootje of 900 bij romulco. volgens mij kan romulco de x0-1 al goedkoper leveren dan toemen.

Heeft iemand gisteren de xo-1 bij Toemen aangeschaft?

Zie ik hier een overijverig gevecht tussen 2 aanhangers van deze winkels? De goedkoopste plek is denk ik nog altijd Ebay.....
:offtopic:
Waar was die toy fair ? En wanneer is dat weer een beurs

Mooi he dat het antwoord ale in de naam van die beurs staat: Neurnberg
Dit is DE jaarlijkse speelgoedbeus voor alleen de vakhandel. Alleen producenten, winkeliers en pers mag er komen.
Inderdaad, google is je beste vriend.

Dit is DE jaarlijkse speelgoedbeus voor alleen de vakhandel. Alleen producenten, winkeliers en pers mag er komen.
Inderdaad, google is je beste vriend.

Mooi he, dat als je die link ( van bart banaan ) aanklikt je dus helemaal geen Nürnberg ziet staan.
En als je googled je op div verschillende internationale toyfairs terecht kan komen. Dus is niet zo heel raar.

Geloof mij maar, de XO-1 is er nog helemaal niet. Ben vandaag bij een winkel geweest die bij 2 distributeuren kan inkopen..en bij beide zijn ze nog helemaal niet. 1 maart is de verwachte uitleveringsdatum!

1 maart is ook wat ik hoor. Mijn xo-1 komt uit Duitsland. Alles wat nu leverbaar is komt rechtstreeks van Traxxas dealers uit de VS. Dat betekent in de meeste gevallen geen garantie.

Inderdaad, google is je beste vriend.[/QUOTE]
das niet waar wat je zeg.
wees eens zeker van je dingen voor je wat roept.
publiek mag op de laatste dag. zondag er gewoon naar binnen. entree kaartje bij de kassa is niet goedkoop maar je kijkt je ogen uit. niks te koop aleen te show.

Misschien is dit niet het goede topic, maar wie kan mij vertellen wat voor onderdeel of onderdelen je nodig hebt voor je auto, in mijn geval een traxxas slash 4x4, om je iPhone op je afstandsbediening te laten werken? Dus dat je snelheid en RPM op je scherm te zien krijgt? De app heb ik gedownload en doet het prima, ik kan allerlei dingen instellen maar gegevens als ik rij krijg ik er dus niet op!

Ps, ik ben zeker van plan een traxxas xo-1 aan te schaffen! Maar misschien neem ik hem wel mee uit de States in april!

Nee, toprc.nl is geen importeur maar wel een goede winkel voor je Traxxas spullen. In NL zit een distributeur, maar ook in Belgie.
toprc koopt bij beide distributeuren maar het is helaas nog niet bekend wanneer de telemetry sensoren er zijn...wacht er zelf ook op....

Sorry, heb het al gevonden in dezelfde link! Moet effe wat beter lezen!

Vandaag contact gehad met Toprc, ze krijgen maar een beperkt aantal XO-1 binnen omdat er te weinig in de EU zijn uitgeleverd.. ze krijgen er minder dan er gereserveerd waren..hopen dat er nog wat overblijft...

Back