Traxxas XO-1

" I had the controller on default setting so the XO-1 was turning too wide. " staat er bij, dus het zou kunnen dat het wel stuurt

Bull,
Gewoon de juiste banden en beetje stuurmanskunst zal hij al beter over de baan gaan, deze muppet trekt het gas open en als er een bocht aan komt, " oh jee " een bocht ....echt weer de usa !;)

Je ziet dus duidelijk dat die veel onderstuur heeft, je ziet hem gewoon over de voorwielen glijden.

Sorry dat ik het zeg maar die 2 filmpjes.. Echte debiele :p
Foams en bandensmeer zullen enorm veel doen. Een deftige spoiler is ook aan te raden, anders gaat die nogal slingeren op het rechte stuk met zulke snelheden.

De auto is wel af, het zijn eerder de sukkels die denken dat ze er gelijk vanuit de doos hard kunnen gaan.

Nu heeft iedereen dat het een onzin auto is, maar zijn er andere auto's die die snelheid halen zonder mods? Deze auto heeft geen vergelijkingsmateriaal.
Het is een rare maat, en het blijft traxxas dus zal er altijd wel wat te verbeteren zijn.
Ik kan alleen maar lachen om die video's, ik zal m toch nooit kopen ;-)
Vindt het wel een mooie auto, met leuke technieken.
Tja, die prijs is wat hoog, maar was een ps3 bv ook niet 3 a 4x zo duur in het begin?Als je een jaartje wacht is de prijs vast wat gezakt.

Oh, ik vind het ook een schoonheid om te zien hoor!. Echt een super muscle car in het klein. Alleen kan je je terecht afvragen of het uberhaupt verantwoord is om dit zo maar aan iedere onbenul met poen op zak mee te geven. Om vervolgens met +100 km/uur als een ongeleide projectiel de openbare weg op te gaan (ik zie iemand nog niet zomaar de 160 halen met dit "ding"). Mannetjes die het idee hebben eventjes Michael Schumacher naar de kroon te kunnen steken zal maar zeggen.
Vol bravour, en het onschendbare gevoel van een 17 jarige jongen.
Als je een beetje in deze lijn doordenkt, kom je voorzichtig tot de conclusie dat dit een gevaar is voor de hobby in het algemeen. Er hoeft er maar één het hoofd van een kleutertje te raken, en moet je dan eens kijken wat er met het toch al niet zo goede imago van onze mooie hobbie gebeurt. Dan is er even niemand meer die zomaar een stukkie door de straat kan rijden. Zo, ik ben benieuwd naar de reacties hierop.

Mijn reactie hierop is: alle rc verbannen en alleen nog maar nikko ;-)
Mensen die een rc vliegtuig kopen zonder ooit gevlogen te hebben ( ja die zijn er echt wel ) zullen ook crashen met alle schade tot gevolg.

Een hpi baja komt met 70km een stuk harder aan dan die traxxas met zn 12kg!
en zo kom je ook bij de revo en savage flux die ook gewoon ongeleide projectielen zijn.
Punt is: als je niet op een baar rijdt of een afgesloten terrein kun je schade rijden, of aan omstanders of materieel.
Helaas hoort dit risico ook bij deze hobby.

Ik moet er niet aan denken om zo onvoorzichtig te zijn, maar er zijn zat mongolen die dat wel doen ( kijk eens naar filmpjes die her en der gepost worden dat ze in een woonwijk rijden:hammer:)
Er hoeft maar een kindje over te steken en dan komt een mini revo bv ook hard genoeg aan om schade te veroorzaken.

Oh, ik vind het ook een schoonheid om te zien hoor!. Echt een super muscle car in het klein. Alleen kan je je terecht afvragen of het uberhaupt verantwoord is om dit zo maar aan iedere onbenul met poen op zak mee te geven. Om vervolgens met +100 km/uur als een ongeleide projectiel de openbare weg op te gaan (ik zie iemand nog niet zomaar de 160 halen met dit "ding"). Mannetjes die het idee hebben eventjes Michael Schumacher naar de kroon te kunnen steken zal maar zeggen.
Vol bravour, en het onschendbare gevoel van een 17 jarige jongen.
Als je een beetje in deze lijn doordenkt, kom je voorzichtig tot de conclusie dat dit een gevaar is voor de hobby in het algemeen. Er hoeft er maar één het hoofd van een kleutertje te raken, en moet je dan eens kijken wat er met het toch al niet zo goede imago van onze mooie hobbie gebeurt. Dan is er even niemand meer die zomaar een stukkie door de straat kan rijden. Zo, ik ben benieuwd naar de reacties hierop.

ik denk dat zelfs eigenaren na 10 keer rijden zoiets hebben, van wat ben ik nou onbenullig op en neer aan het rijden. in de kast ermee, komt een nieuwe type off road e-maxx0-1 met zelfde blokje, klaar
E x(0-1)it

Voor veel mensen is het idee dat dit ding 160+ gaat al genoeg, als ik mijn rustler 1x boven de 160 heb gehad, dan maak ik er een ultieme parkeerplaats basher van.

Ik hoop dat ding zo snel mogelijk een keer in real life te zien.

Ik zit te wachten op de 1e filmpjes waarop voorbijgangers worden geschept!
Je weet wel net als in de New Kids films, lekker bloederig en hard.
Dus heb je een XO-1 en heb je per ongeluk een nietsvermoedende voorbijganger geschept met je Traxxas en heb je het toevallig gefilmd, post het Youtube filmpje dan hier!!!
(ik weet het ik heb wat weg van een ramptoerist)

Wat weg van een ramptoerist ???? Volgens mij als we het opzoeken in de Dikke Van Dale kom jij tevoorschijn met je foto ;)

De naam geeft het al aan Xpert Only ... en wie gaan er vervolgens tot nu toe vooral mee aan de gang :?: Guppen uit het rijtje "nog geen Nikko waardig"....

Niet zo raar he dat je dan dit soort filmpjes gaat krijgen....

Wagen zelf is zeker niets mis mee buiten wat prijzig,
het zijn idd sommige mensen die ermee rijden..............

Veel onduidelijkheden omtrent beschikbaarheid van de XO-1. Rc connect zegt dat ze hopen dat de auto begin maart in de winkels verkrijgbaar is. Toemen, gebruikmakend van andere importeur, geeft aan alle kleuren vanaf 25 feb uit te leveren. Heeft iemand van jullie nog info hieromtrent?

Veel onduidelijkheden omtrent beschikbaarheid van de XO-1. Rc connect zegt dat ze hopen dat de auto begin maart in de winkels verkrijgbaar is. Toemen, gebruikmakend van andere importeur, geeft aan alle kleuren vanaf 25 feb uit te leveren. Heeft iemand van jullie nog info hieromtrent?

Ja bij toemen ben je gemiddelt 100 tot 200 euro meer geld kwijt voor een xo-1.

Wacht gewoon een half jaar en dan is deze te koop voor een eurootje of 900 bij romulco. volgens mij kan romulco de x0-1 al goedkoper leveren dan toemen.

Back