Traxxas XO-1

Lollig hoor die rijkeluiskids.
Als iemand die nieuwe Traxxas uitlaat bij mij in de buurt wel effe laten weten, kom ik met een kamera en lach me ziek!!
Mag zoiets eigenlijk wel van de politie??

er schijnt ook een filmpje op je iphone te zien te zijn als je je x0-1 unlockt voor 100 mph dat ze op een autodeur inrijden, wel een blitz bezit, maar op maar weinig plekken veilig los te laten

daar zou ik ook niet volgas mee door de woonwijk gaan, al gaat deze nog 2 keer harder

Nou ja, crash? Niet echt. Wel beangstigend dat zulk gevaarlijk spul als yuppen speelgoed op straat komt. Dit spul hoort daar niet! Dit hoort op een circuit thuis, en in handen te zijn van mensen die weten wat ze doen. Dus stuur mij maar een pb'tje, dan zal ik het afleveradres doorgeven.

vind het meer raar dat als het maar een beetje hard gaat hij of wel vrij vlot airborne ofwel zoizo weinig grip heeft, ik heb ooit speedruns gedaan met een impact en ik merkte hoe harder hoe vaster op de weg, denk dat de demping out of the box niet optimaal is, of de body geen downforce geeft

Lol, dat ding rijdt voor geen meter zo te zien :/
Leuk dat dat ding 100mph kan, maar waar vind je een lang recht stuk zonder hobbels in waar je je kunt uitleven? Op de filmpjes hierboven zie je hoe de neus over de grond sleept als de gas nog maar los laten, terwijl de rijhoogte precies wel goed meevalt. Waarschijnlijk zitten daar veren van een offroad onder?

Het probleem van een overgroot deel die deze auto koopt, hebben waarschijnlijk geen verstand van echte snelle auto's als ook het optimaliseren van de setup.

Ik zou als eerste een gripmiddel op de banden smeren of de banden even opschuren als ze nieuw zijn.

Back