Trex 250

Je kan ook alles van houd maken is nog leuker alleen als je crasht is echt alles kapot. Met foam vervang je het onderdeel wat stuk is. Vlieg je weer na 1 avond. En goedkoop. 10 vellen foam van 1 meter bij 80 cm en 5 mm dik 50€ ik heb er 4 vliegtuigen van gemaakt. En heb nog over. Goedkoper kan het in mijn optiek niet.

Corsair heb ik gewoon gekocht. Maar wel zelf in elkaar zetten en is idd super leuk. Ik heb bv ook de alpha zelf gemaakt via die Side. Alleen heb nog niet alle electronica.

IMG_3891.JPG

Goeiemiddag allemaal ik ben hartstikke stout geweest ik ga morgen naar top RC in Uden om een nieuwe helikopter te komen die jullie hebben gezegd want tweedehands scheelt maar € 50 dan kan ik beter een nieuwe uit de winkel kopen dus dat gaat morgen gebeuren!!! Zin in

Goeiemiddag allemaal ik ben hartstikke stout geweest ik ga morgen naar top RC in Uden om een nieuwe helikopter te komen die jullie hebben gezegd want tweedehands scheelt maar € 50 dan kan ik beter een nieuwe uit de winkel kopen dus dat gaat morgen gebeuren!!! Zin in
Nouh nouh, je zet er vaart achter[emoji106][emoji106]

Back