Trex 600 ESP besteld

ESP is binnen. Net even bekeken en het ziet er allemaal goed uit. Foto's volgen nog. Vooral het nieuwe elevator systeem zoals op de 700 springt eruit.

Canopy ziet er ook erg strak uit vergeleken met de standaard witte.

Fotootjes komen eraan :P Beetje bouwen beetje foto's beetje voetbal ;)

De andere ESP is al verkocht voor 700 voor mensen die van plan waren om te pm'en.

ps. je hebt een pm over hoe dat nou zat met die 8s;)

check dit topic :P

full

full

Morgen volgen er veel meer en betere ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Lipos kun je gewoon schakelen met een dean bijv.

fotootjes!: Er staan nog meer in mn fotoboek.

full

full

full

full

full

full

Eerste dingen die mij opvallen: Schroeven zijn inderdaad stukken beter dan bij de 500. Maar de kleinste heb ik vervangen door de RCscrewz. Zitten gewoon minder kleine schroefjes bij als bij de 500.

Verder zijn de ronde servo armen nodig. Met de meegeleverde kun je geen gaatje boren op 14mm omdat er vlak ernaast al 1 zit.

Een dremel is trouwens heel handig om het frame ff zacht te schuren. Het nieuwe 'elevatorantirotatiebracket' geval is zeer mooi maar wel onhandig om goed aan de servo te krijgen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb vandaag nog even een uurtje geschroefd. Wat gaat dat snel zeg:P

Denk nog een uurtje of 2 a 3 en dan is ie klaar. Muv de nieuwe servo armen/plaatjes.

Boom zit nu ook vast met een schroef, ook een mooie buis zat er bij waarmee je de TT zeer goed erin schuift met gelijke druk.
Heb ook servoverlengkabeltjes gebruikt zodat ik de bedrading netjes zonder spanning weg kan werken.

Volgende week donderdag zal waarschijnlijk de maiden zijn op de club.

Foto's volgen nog van het bouwproces..

gaaf, ja als je eenmaal bezig bent gaat t rap, ik had mijn 600nsp ICP ook met een paar dagen in elkaar,...maar altijd die laatste dingetjes...

succes verder!

Update in fotoboek. Is het erg als er een servokabel langs het frame loopt bij de motor? zie pics ;) Moet nog wat dingen afwerken maar het begin is er.

Spartan is ook afgesteld.

waarom eigelijk al die dure servo's zoals bls serie's en jr's en niet gewoon align ds 620's? 37 pond per stuk, 10 kg, en 70 sec bij 6v over 60 graden? Is er iets niet goed aan die servo?

Back