Truggy Cup 2012

Weinig deelnemers nog, jammer

Komen er nog wel wat bij hoor, maar afgelopen jaar zaten we ook niet vaak boven de 40 rijders... we hebben eigenlijk wat rookies nodig maar helaas is of lijkt de drempel toch nog vrij hoog te zijn. Vandaar dat we nieuwe rijders ook alle hulp aanbieden zoals bandjes, transponders in de hoop dat we toch wat nieuwe gezichten zien tijdens de races.

Uit het reglement:
- Students die aan het einde van het seizoen in de totaal ranglijst als 20e of hoger zijn geëindigd worden in het daaropvolgende seizoen automatisch ingedeeld bij de masters. Dit geldt ook voor students die in één van de wedstrijden 118 of meer punten hebben behaald.
- Masters die aan het einde van het seizoen in de master ranglijst bij de laatste 15 zijn geëindigd hebben het recht om in het daaropvolgende seizoen bij de students te worden ingedeeld. De betreffende rijder moet dit echter zelf verzoeken.
- De organisatie heeft het recht om de keuze van een deelnemer op elk gewenst moment te wijzigen indien zij dit in het belang van een eerlijk verloop van de wedstrijden wenselijk acht.

Jullie zijn dus echt students, maar volgend jaar? ;)

Haha idd dit jaar is erin komen eh Snellehenk :D
Was hem maar aan het plagen lol

Maar ik ben er zeker van dat het echt plezant gaat zijn !!!

Van mij moet ge gene schrik hebben.
Tijdens een wedstrijd of als iemand filmt lijkt mijn auto bijna vanzelf op zijn dak te gaan liggen :D.

Komend weekend is het zover, de voorspellingen zijn uitermate goed te noemen...dus ook de mooi weer rijders kunnen inschrijven :)

Doordat ik niet heb kunnen rijden afgelopen weekend staat hier alles al gereed :D
Banden gekozen, truggy in orde, alleen nog de batterijtjes laden en we zijn klaar :D

Had zowel de buggy als truggy volledig nagekeken na het inrijden en ze zijn alletwee nog steeds in orde :).

Nog een paar heel klene dingen (transponder, banden en startbox op de pitbuddy zetten) en we zijn gereed :cool:.

Het weer ziet er tot nu toe idd excellent uit :D.

Kun je met een traxxas nitro rustler ook meedoen ? Alvast bedankt !

Vorig jaar is geprobeerd om ook een heat te rijden met andere type auto's die voorzien zijn van een trekstartmotor(bijv. een Savage). Helaas was er niemand die hier interessen in had. Als je 8 a 10 man kan vinden die dat leuk vinden is dit meschien dit jaar ook een optie(pin me daar niet op vast ik zit niet bij de organisatie)

@Paultje.
Alvast bedank voor de zon :)

Meestal ziet de dag er als volgt uit:

- Tussen 8.00 en 9.00 aanmelden van de rijders bij de wedstrijdleiding
- Tussen 9.00 en 9.30 even de kans om wat rondjes te rijden
- 9.30 rijdersbriefing
- 10.00 Begin kwalificaties
- 12.00 tot 13.00 pauze
- 13.00 Finale heats
- Rond 16.00 Students finale
- Rond 16.30 Masters finale
- Rond 17.30 prijsuitreiking

Dit is een beetje globaal hoe de dag eruit ziet, natuurlijk kunnen sommige zaken sneller of langzamer gaan en kan het schema een beetje uitlopen af en toe.

Dank je. Dan weet ik hoe laat ik het spandoek uit moet gaan rollen.
Mag je trouwens wel spandoeken en lichtfakkels op de tribunes hebben?

Back