Echt een geslaagde dag idd, Goed circuit, plezante en hulpvaardige medestrijders en een mooi circuit

. Meer moet dat niet zijn.
Verloop voor mijn eerste nitro wedstrijd.
Kurt had na de eerste quali al prijs en werd naar de masters gekicked

.
Zo ben ik eerste geworden bij de studenten na de quali's.
Zo onmiddelijk (en onverhoopt) geplaats in de 1/2 finale (9de algemeen na quali), samen met Kurt, Bjorn en Duppie. Alle belgen in dezelfde 1/2 finale, waardoor ik pithulp moest krijgen van Snelle Henk (waarvoor dank).
Kurt heeft die halve finale gewonnen, Ikzelf was 3de geëindigd en Bjorn 4de. Duppie kon niet starten en dus gingen er 3 belgjes door naar de master finale

.
Dan de master finale, had ervoor mijn koppelingslagers vervangen (beter zeker zijn

) en was vergeten de gaslink er terug op te klikken. Kwam er 3 minuten voor de start achter en vol stress die link teruggeplaats waarna Mario mij naar de rijdersstelling heeft gestuurd. Toch nog een paar ronden kunnen opwarmen voor de start

.
Ben in de finale uiteindelijk 6de geworden en dat was ook alles wat erin zat. Heb tot de eerste tankbeurt echt gestunteld en lag zelfs lange tijd laatste. Na wat uitvallers en de voorlaatste voorbijgereden te zijn uiteindelijk 6de gefinshed tussen de masters. Ben heel tevreden met die uitslag

.
Ben er ook achter dat een half uur rijden best lang en vermoeiend is, had als fervent elektrorijder nog nooit zolang aan 1 stuk gereden

.
Over een maand naar Purmerend, één van de leukste, mss wel leukste circuits van Nederland. Ben zeker present!
Hopelijk scheurt mijn truggy dan weer net zo hard over het recht stuk, want gisteren ging die niet hard, maar pokkehard! 8-O
Grappige modus on: Hoe haalt een Belg een Nederlander in?
Blijft toch altijd oppassen met die gekke Stewie